öncelikle hoşgeldin hocam bilmeni isterimki bende seninle aynı durumu yaşadım daha çok parasızlık durumunu ama motosiklete gönül verdiysen hiçbirşey seni yıldırmamalı bence. şu anda cbf150 sahibiyim ve ailedemden tek kuruş bile almadım ama geçen nisandan beri çalışıyorum ve en az bi 6 ay daha taksit ödemem için çalışmak zorundaym yani sözün özü bence tutkunun peşinden git ve bi iş bul okulla birlikte zor oluyo ama inan uğraşmana değiyo kib