- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,121
yoo makinayla geldim...
otoparka bıraktım...:queen:
seni çakaaaal:queen:
yoo makinayla geldim...
otoparka bıraktım...:queen:
seni çakaaaal:queen:
yoo makinayla geldim...
otoparka bıraktım...:queen:
saksıyı çalıştıracan kanka...:queen:
senin motoru tenhada kıstırıcam..
benim kuzen köpek almış onu makinanın yanında gezdirecem bundan sonra...:queen:
ayıp yaa toplum içinde yapılmaz yaa...
alt tarafı adam telefon ediyo :queen:
hayırlı ugurlu olsun hasancım.Allah kaza bela göstermesın hiçbirinize...:rendeer: