m.s adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
endurocu kardeşim aynı bilgisayarı kullanmayalı mı saçma sapan mesaj atıyorsunuz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------

m.s adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! EnDuRoCu_ ve m.s aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!

siteden insanları sogutmaya çalışmayın kazanın,saçma sapan mesaj çekiyorsunuz bak bakalım en son ne zaman girmişim...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
O , sistem tarafından atılan otomatik bir mesaj :) Sizin şahsınıza özel yapılmış birşey değil. Sistem ip taraması yaparak aynı ip'den giren , farklı kullanıcı isimlerini, mükerrer üyelik olabileceği için uyarıyor ve açıklama istiyorlar. Saygılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst