Lüx otogaleri çekimi / 458 egzoz sesi BONUS :)

Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
16
Merhaba Arkadaşlar , çarşamba günü davetli olarak açılıiş çekini yaptım. umarım hoşunuza gider , havadan görüntüler DJİ Phantom 3 dronu ile cekılmıstır bir önceki konularımda soran arkadaşlara

 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Jimmyjib ile çekim yapmış gibi olmuş dronelar varken ağır ve pahalı jimmyjib'lere gerek yok artık. Yanından bir DJI Phantom geçerken haberi yokmuş gibi davrananlara hayret ettim doğrusu :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst