arkadaşım ilk başta şunu söyleyim bildiğim kadarıyla temiz kağıdı olmadan satış yapılmıyor.. yani vergisi cezası varsa temiz kağıdı vermezler.. yine de şüphelenirsen cezayı filan nereden öğreneceğini bilmiorm ama internetten ceza sorgulama filan diye aratabilirsin faydalı siteler bulursun sanırsam plakadan araştırabilrsin.. ilk başta adamı alıp notere gideceksin.. orda zaten adamlar işlerini bilir sen alıcam karşı tarafta satıcam diyecek.. onlar satış sözleşmesi hazırlıyorlar ve noter satışını gerçekleştiriyorsunuz.. satış sözleşmesini alıyorsun -daha bazı belgelerde var galiba onarlı noterde sorarsın, notere kimliğinle git

- doğruca ruhsatın kayıtlı olduğu semte gidiyorsun. şehir içinde nakil yapmıyolar ben üsküdarda oturmama rağmen bağcılara gittim saolsunlar bi günde verdiler ruhsatı.. rica ettim bi daha gelip gitmeyim diye.. eğer oturduğun yer uzaksa sende rica et bakalım yoksa bir haftaya verirler.. bu arada noter satışından sonra 1 ay içinde ruhsatı almanda fayda var yoksa cezası büyük diye biliyorum.. ruhsatı almaya gittiğinde ilçe trafike gidip soruyorsun sana bi form veriyorlar oralarda sigortacılara doldurtuon sigorta yaptırıon onları teslim ediyorsun tekrar trafiğe.. sadece bürokrasi kayda değer bişey yapmıyorsun.. hadi hayırlı olsun şimdiden..