lütfennn yardımmm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
1
ya arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza.bir hafta içinde motor alıyorum.alıyorum almasınada napıcamı bilmiyorum.2 el bi motor buldum ama cezası varmıdır?çalıntımıdır?vergileri tammıdır?nasıl üzerime geçiricem? sorularının cvbı bende yok!ilk motorum olucak ve bu tür işlerden anlamam bi yardım edermisiniz!nerelere gitmem gerekiyo?
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
arkadaşım ilk başta şunu söyleyim bildiğim kadarıyla temiz kağıdı olmadan satış yapılmıyor.. yani vergisi cezası varsa temiz kağıdı vermezler.. yine de şüphelenirsen cezayı filan nereden öğreneceğini bilmiorm ama internetten ceza sorgulama filan diye aratabilirsin faydalı siteler bulursun sanırsam plakadan araştırabilrsin.. ilk başta adamı alıp notere gideceksin.. orda zaten adamlar işlerini bilir sen alıcam karşı tarafta satıcam diyecek.. onlar satış sözleşmesi hazırlıyorlar ve noter satışını gerçekleştiriyorsunuz.. satış sözleşmesini alıyorsun -daha bazı belgelerde var galiba onarlı noterde sorarsın, notere kimliğinle git :)- doğruca ruhsatın kayıtlı olduğu semte gidiyorsun. şehir içinde nakil yapmıyolar ben üsküdarda oturmama rağmen bağcılara gittim saolsunlar bi günde verdiler ruhsatı.. rica ettim bi daha gelip gitmeyim diye.. eğer oturduğun yer uzaksa sende rica et bakalım yoksa bir haftaya verirler.. bu arada noter satışından sonra 1 ay içinde ruhsatı almanda fayda var yoksa cezası büyük diye biliyorum.. ruhsatı almaya gittiğinde ilçe trafike gidip soruyorsun sana bi form veriyorlar oralarda sigortacılara doldurtuon sigorta yaptırıon onları teslim ediyorsun tekrar trafiğe.. sadece bürokrasi kayda değer bişey yapmıyorsun.. hadi hayırlı olsun şimdiden..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst