lütfen!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu modeller içinde bana soracak dersen Hayabusa derim daha ötesi yok gibi bişi ZX14 ü saymassak tabi :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bende kawa hastadıyım,,ama suzuki gsrx falanda super motorlar. waallah ne buyuk zevktır he sımdı sendekı..oturup kendıne racıng motor secıyosun:) darısı basıma..kolay gelsın

dostum vaz gectım hayabusa varken alınırmı baska motor ,gucun yetıyorsa kesın busa al derım..efsane motor
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
28
motor seçmek zevklide doğru kararı vermek zor

beyler ben gittim 2. ellere baktım r6 nın 2004 model az kullanılmış 10 milyara adam bırakcak bi denedim motoru performansı iyi ne dersiniz alam mı?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R6 güsel motor ama R1 derim ben ZX10 dan inip R6 ya binmek attan inip eşşeğe inmeye benzicek diye düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst