Lutfen yardım mondıal 100kh

Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
6
S.a yaza doğru mondıal 100kh olmazsa başka cup modellerınden almayı dusunuyorum yaşım 15 ama 16 gosterıyorum :) bu cup modellerını herkez övüyor ama sizede sormak ıstedım iyi yanlarını ve kötu yanlarını yazarsanız sevınırım birde yaşımın 15 olması ceza yememe sebep olurmu bızım burda yaşıtlarımda kullanıyo hıç bıse olmuyo sıze sorıyım dedım.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
7
slm arkdasım mondial 100 kh alacaksan cebinde paranın saglam olması lazım bana sorarsan ve 10 dk ustunde dursan sankı 3 gundur motor kullanıo gibi yorulursun ben 1 gun kullandım arkadasımın wardı eziyet gibi geldi ama hewesin yeni oldugu için o sana cook gusel gelir alırsan hayırlı olsun almazsanda pisman olma... yanlıs yapmıs olmazsın
Ceza almanda %90 cunku ehliyetsız kımse motor kullanmamalı cezası az degil 1000 tl hangi ana baba werir o parayı hewes için vede bu krızde işini garantıye al ilk ehliyet al arkadasım..
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
6
slm arkdasım mondial 100 kh alacaksan cebinde paranın saglam olması lazım bana sorarsan ve 10 dk ustunde dursan sankı 3 gundur motor kullanıo gibi yorulursun ben 1 gun kullandım arkadasımın wardı eziyet gibi geldi ama hewesin yeni oldugu için o sana cook gusel gelir alırsan hayırlı olsun almazsanda pisman olma... yanlıs yapmıs olmazsın
Ceza almanda %90 cunku ehliyetsız kımse motor kullanmamalı cezası az degil 1000 tl hangi ana baba werir o parayı hewes için vede bu krızde işini garantıye al ilk ehliyet al arkadasım..

sanırım haklısın ama 17 yasımı bekleyebılırmıyım bılmıyorum :(
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
şangır zangır titremekten egzost sesini duyamıyosun.Birde 160 katran vardır onada aldanma 80kmh tan yukarı çıkabileceğini sanmıyorum.

bende 100cc kanuni tigrina vardı oradan biliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titreşim var ama abartılacak kadar değil... Avantajları az yakıyor ve kullanımı kolay pratik vergisi yok... Tamam çok sağlam değil ama kötü de değil... Ama önce ehliyet...:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 km yol gidiyosun motordan indiğinde dizlerim hala titriyordu.
Dostum 100 KH'yi tam 12.000 km kullandım.Bazen hiç durmadan 70-80 km yaptığım oluyordu 70-75 km sabit hız ile,sonuçta bu bir motor her motor yorgunluk verir.Ama abartılacak kadar yorgunluğum olmuyordu evet titreşim var ama 10 km'de bunalatacak kadar değil...Ama sen her vitesin son hızını görene kadar basar motoru bakımsız bırakırsan o motor zangır zangır titrer...:wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bu Modelde Başka Motorlarıda Karşılaştır. Örneğin;
+Truva 125
+Mondial 110 FT
+Kymco Active125
+Kanuni Tigrina 100
+Kanuni Elit 100
+Honda Wave Rsx (Benim Tavsiyem)

Bu Tip Motor Alıcaksan Önce Başka Modellerle Karşılarşır Sana En Güzel Ve Ekonomik Geleni Seç . Benim Tavsiyem Honda.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Dostum 100 KH'yi tam 12.000 km kullandım.Bazen hiç durmadan 70-80 km yaptığım oluyordu 70-75 km sabit hız ile,sonuçta bu bir motor her motor yorgunluk verir.Ama abartılacak kadar yorgunluğum olmuyordu evet titreşim var ama 10 km'de bunalatacak kadar değil...Ama sen her vitesin son hızını görene kadar basar motoru bakımsız bırakırsan o motor zangır zangır titrer...:wiinkk:

Demekki kullanıcıdan kullanıcıya cok farkediyor ben sert kullanıyorum cünkü haklısın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst