Lütfen Yardım Celık Motor Thunder 150 Motor

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
106
Arkadaslar Scoterden Race Gecış Aşamasında Olup Imkanlarım Dahilinde Motor Araştırıyordum.
çelik Motorun Thunder 150 Modelı Gozume Carptı.
Bu Motorun Sıfırı 3500 Ytl. 2. Elleri De 1500-2000 Ytl Arası Değişiyor.
Bu Motor Hakkında Bilgisi Olan Bana Yardımcı Olabılirmi
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben kullandım.. Sıfırına para verilmez; Alırsan 2. eL 5000 km nin altında alacaksın.. Güzel bakım ile baya kullanılabilecek bir motor .. Tek dezavantajı titreşimi azcık fazla :p
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
20
Ben kullandım.. Sıfırına para verilmez; Alırsan 2. eL 5000 km nin altında alacaksın.. Güzel bakım ile baya kullanılabilecek bir motor .. Tek dezavantajı titreşimi azcık fazla :p


Bencede katılıyorum tek dez avantajı titremesi biraz fazla oluyo ama sorun deil zamanla alışman mümkün ve motor bence diğer motorlara daha karizma yandan duruşu harika zaten motorun şekli yeter :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motor komple cbr şekilli zaten,
evet gayet güzel ve hoş motor,
fakat vıbrasyon bayagı bır fazla:S

pıyasadakı en tıtresımlı motor dıyebılırım,
ama hoşuna gıttı ise,
güzel motor bakıldıgı taktırde sorun verecegını sanmam.
işte sana fotosu,
sağdaki siyah motor YUAN ÇELIK 150
hemde taze fotolar 30 dk olmadı gelelı oradan:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst