- Katılım
- 12 Mar 2014
- Mesajlar
- 281
naçizane fikrim şudur ki: bu konuda her ne kadar haklı da olsak, sineye çekmek gerekiyor. aksi durumda yolsuzun birine denk geldik mi bütün hayatımız boyunca kapatamayacağımız yaralar açılabilir. cesaretinizi takdir ederim ancak unutmayın ki hayatta yalnız değilsiniz. anneniz babanız eşiniz dostunuz.. ne kadar haklı olsak da dövmekle maganda bitmez trafikte hatta daha da azarlar. hepinize kazasız sürüşler..
Güzel bi bakış açısı sinirlenince haksız bulanlara istinaden.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Kazadan beladan uzak durmak lazım evet haklısınız yanlış tipler insanın karşısına çıkabilir ama bizim canımıza kast edenlere eyvallah çektiğimiz, çektiğiniz sürece bu böyle sürüp gidecek. Adaletin olmadığı yerde kaos başlar sizin çocuğunuza biri zarar verince polis bişey yapmıyosa siz bişey yaparsınız.. Dünyanın heryerinde bu böyledir.