lutfen dikkat!!!

Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Basta moderator arkadaslar olmak uzere tum arkadaslarin bir konuya ozellikle dikkatini cekmek istiyorum.birkac gunden beri ana sayfada bu siteye hic yakismayan ve icerigiyle de suc unsurlari barindiran konular acilmakta.ornegin sucuyu dovdum, r1 beni sikistirdi yardim edin bulayim.(bulunca sevgilerini iletmeyecek tabiki)ben kendi adina bu konularin yayindan kaldirilmasini ve tur konular acanlarin gerekli cezalari almasini talep ediyorum.zaten ulkemiz yeterince kotu ornekle dolu bu ve benzeri sitelerin esas amaci motosiklet kulturunu yerlestirmektir.boyle konularin ivedilikle kaldirilmasini talep ediyorum.saygilar
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
halının altına süpürelim. :)
o konuları açanlara gerekli cevaplar ve tavsiyeler veriliyor. bu tavsiyelerle fikrini değiştirenler olabilir. hiç yazılmazsa, daha kötü. yazılsın. :)
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay arkadaş ya gerçekten bazı şeyleri aklım almıyor..

Çevremin baskısı üzerine ben yinede o R1 ciyi bulursam kötü bişey yapmıycam zaten sinirim geçti..
Ben işi yasal boyutlardan çözmeye çalışıyorum elazığda akrabam var trafik polisi ona ilettim durumu..
Bulmaya çalışmak suç mu yani ??

Yanına kar mı kalsın en azından Şu soruyuda mı sormayalım Neden sıkıştırdın? diyerekten..
Başınıza gelmedikten sonra anlayamazsınız..
İnşallah başınıza gelmez..

Sizi kendi adıma kınıyorum ben açtığım konu altındada En azından bi geçmiş olsun beklerdim Çok az kişi geçmiş olsun dedi Ve neredeyse beni suçladılar..
Gerçekten böyle insanları Ve sizi anlamıyorum...!

Burdan site yöneticilerine sesleniyorum Eğer sizde beni bu arkadaş gibi suçlu buluyorsanız ne ceza ne uyarı isterim Beni direk banlayın dahada foruma adımımı atmam ...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmis olsun demek baska yaptiginiz baska bisey.bende sizi kiniyorum kotu ornek oldugunuzdan dolayi.dogru cok baska kafalarda oldugumuzdan bende sizin yaptiklarinizi anlamiyorum.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@umuttuna yanlış konuşuyosunuz
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Vay arkadaş ya gerçekten bazı şeyleri aklım almıyor..

Çevremin baskısı üzerine ben yinede o R1 ciyi bulursam kötü bişey yapmıycam zaten sinirim geçti..
Ben işi yasal boyutlardan çözmeye çalışıyorum elazığda akrabam var trafik polisi ona ilettim durumu..
Bulmaya çalışmak suç mu yani ??

Yanına kar mı kalsın en azından Şu soruyuda mı sormayalım Neden sıkıştırdın? diyerekten..
Başınıza gelmedikten sonra anlayamazsınız..
İnşallah başınıza gelmez..

Sizi kendi adıma kınıyorum ben açtığım konu altındada En azından bi geçmiş olsun beklerdim Çok az kişi geçmiş olsun dedi Ve neredeyse beni suçladılar..
Gerçekten böyle insanları Ve sizi anlamıyorum...!

Burdan site yöneticilerine sesleniyorum Eğer sizde beni bu arkadaş gibi suçlu buluyorsanız ne ceza ne uyarı isterim Beni direk banlayın dahada foruma adımımı atmam ...

Hep destek,tam destek :cat:

Ben ya aynalarını kırıyorum,ya koportalarını tekmeliyorum hiç olmadı vizörü açıp sövüyorum..(Beni hiç sıkıştıran motor denk gelmedi ama genelde araçlara böyle)

Sen gene kendinde de hata arıyorsun en azından..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hep destek,tam destek :cat:

Ben ya aynalarını kırıyorum,ya koportalarını tekmeliyorum hiç olmadı vizörü açıp sövüyorum..

Sen gene kendinde de hata arıyorsun en azından..

Sağol kardeşim destek için Aman aynalarını kırıyorum sövüyorum falan deme Artık öyle bi hale gelmişiz ki Yapan değil biz suçlu oluyoruz Sen ne kadar haklı yere sövsende Seni suçlarlar yok kötü örnek oluyosun foruma yakışmıyo falan filan diye
 
Katılım
20 Mar 2014
Mesajlar
82
Bence bir sorun yok bu, doğrular yanlışlarla öğreniliyor. Ayrıca r1 ci için hiçbirşey yapmaya gerek yok eninde sonunda patlar bir yere, bu tür kullanım tarzı hata affetmez, affettiğini ben 24 yıllık motosiklet sürücülüğü hayatımda görmedim.

Konusu geçen r1 ci gibi insanlara denk geldiğinizde yapmanız gereken tek şey iyice yavaşlayıp ne yaparsa yapsın demektir. Ayrıca motosiklet üzerinde bizlere yapılan her hareket canımıza kast olduğu için sinirlenmemiz ve sürücüye gününü göstermek istememizde gayet normal... Ama zaman geçtikçe salla gitsin diyoruz, doğrusuda salla gitsindir zaten.
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egitim sart aga
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Sağol kardeşim destek için Aman aynalarını kırıyorum sövüyorum falan deme Artık öyle bi hale gelmişiz ki Yapan değil biz suçlu oluyoruz Sen ne kadar haklı yere sövsende Seni suçlarlar yok kötü örnek oluyosun foruma yakışmıyo falan filan diye

Ben anlamam abicim,sonuç olarak ben 2 tekere binerek canımı riske atıyor muyum ?

Kırmızı ışıkta beklersen yeşil daha yanmadan kornaya basıp beni edsli yerden geçirmeye çalışan taksiciye kafama çevirip bakıyorsam.Bu hareketin karşısında da öküz gibi tekerime vurup dengemi kaybetmeme neden oluyorsa ben adamı hastanelik ederim.Haklı mıyım haksız mıyım davası değil herkesin canı kendine tatlı.Gönül ister ki hiç birini yapmayalım ama şahsen mecbur olduğumuzu düşünüyorum sonuçta motosikletin kaportası biziz.

Ayrıca forum platformlarına herhangi birini zan altında bırakmadan saygı çerçevesinde isteyen istediği herkesle bilgi paylaşımı yapılabilir.Asıl 'ummutuna' arkadaşımızın yaşadığın veya yaşadağımız durumlarda ne yapacağını merak ediyorum ?
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Ülkemizde suçluyu savunmayı ne çok seven var ya. Ben mağdur arkadaşları destekliyorum. Evet eger haksizliga ugrayan varsa konu acip gerekirse hakkini savunabilir. Adami bulabilir. Bende yardimci olurum. Kim trafikte biri tarafindan rahatsiz edilip "sen haklisin kardes iyiki sıkıştırdın beni" demis ki ?????? Neyi savunuyosunuz aklim almiyo.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence bir sorun yok bu, doğrular yanlışlarla öğreniliyor. Ayrıca r1 ci için hiçbirşey yapmaya gerek yok eninde sonunda patlar bir yere, bu tür kullanım tarzı hata affetmez, affettiğini ben 24 yıllık motosiklet sürücülüğü hayatımda görmedim.

Konusu geçen r1 ci gibi insanlara denk geldiğinizde yapmanız gereken tek şey iyice yavaşlayıp ne yaparsa yapsın demektir. Ayrıca motosiklet üzerinde bizlere yapılan her hareket canımıza kast olduğu için sinirlenmemiz ve sürücüye gününü göstermek istememizde gayet normal... Ama zaman geçtikçe salla gitsin diyoruz, doğrusuda salla gitsindir zaten.

Bende bunu demeye çalışıyorum Adam canıma kast ediyo toplamda 3 kere sıkıştırıp önüme geçiyo ve yavaşlıyo Sonra bu adamı bulmak istiyincede ben suçlu oluyorum..!

Sonrada @umuttuna gibi insanlar çıkıp bunları söylüyo Ne diyim kardeş Allah başına vermesin.. Eğer ki birgün senide sıkıştırıp önüne geçip yavaşlarsa Kaza yapmaktan son anda kurtulursan Hiç birşey yapma olur mu Hatta buraya konusunu aç Dün beni adamın teki sıkıştırdı Sağolsun burdan ona teşekkürlerimi sunuyorum falan de tamam mı ?



Ben anlamam abicim,sonuç olarak ben 2 tekere binerek canımı riske atıyor muyum ?

Kırmızı ışıkta beklersen yeşil daha yanmadan kornaya basıp beni edsli yerden geçirmeye çalışan taksiciye kafama çevirip bakıyorsam.Bu hareketin karşısında da öküz gibi tekerime vurup dengemi kaybetmeme neden oluyorsa ben adamı hastanelik ederim.Haklı mıyım haksız mıyım davası değil herkesin canı kendine tatlı.Gönül ister ki hiç birini yapmayalım ama şahsen mecbur olduğumuzu düşünüyorum sonuçta motosikletin kaportası biziz.

Ayrıca forum platformlarına herhangi birini zan altında bırakmadan saygı çerçevesinde isteyen istediği herkesle bilgi paylaşımı yapılabilir.Asıl 'ummutuna' arkadaşımızın yaşadığın veya yaşadağımız durumlarda ne yapacağını merak ediyorum ?

Yorumların için teşekkür ediyorum kardeşim Benim gibi normal düşünen insanların bu forumda olması beni mutlu ediyor.


Ülkemizde suçluyu savunmayı ne çok seven var ya. Ben mağdur arkadaşları destekliyorum. Evet eger haksizliga ugrayan varsa konu acip gerekirse hakkini savunabilir. Adami bulabilir. Bende yardimci olurum. Kim trafikte biri tarafindan rahatsiz edilip "sen haklisin kardes iyiki sıkıştırdın beni" demis ki ?????? Neyi savunuyosunuz aklim almiyo.

Size tamamen katılıyorum Ve teşekkür ediyorum
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav arkadas hergun yasuyoruz bu seyleri butun dunya yasiyor biz iki tekere biniyoruz diye her hata yapani dovme hakkimiz mi oluyo neyin kafasini yasiyorsunuz siz dunya sizin gibiler yuzunden bu halde yasanmaz cekilmez vahset dolu saygisiz halden anlamayan bir durumda.kimsin sen polis mi hakim mi kimin adina karar veriyorsun kimi ne hakla dovuyor aynasini kiriyor kufur ediyor kaputuna vuruyorsunuz?bu hajki nasil kendinizde buluyorsunuz binlerce yillik mazimize ragmen bir arpa boyu yol alamadik nedeni sizin gibiler.varsa sikayetin al plakasini ara polisi neyin pesindesiniz ya siz.isin kotu tarafi cogunluktasiniz seninle ayni kafada olan insanlar cogunlukta.lafa bak ya ben iki tekere biniyorum e o zaman kimse hata yapmayacak yapani doverim.seviyeye bak dusunce bicimine bak.bunlari diyenler hep genc arkadaslar.genclik insana olumsuzluk hissi verir biliriz dogrudur ama bi gun biri cikar daha amacini bile anlamadiginiz hayatinizi aliverir yok yere.sonra arkanizdan yapma ya bu sebepten mi olmus der dururuz.siddet sadece daha fazla siddeti dogurur zamani gelince anlarsiniz umarim o zamana kadar is isten gecmis olmaz.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav arkadas hergun yasuyoruz bu seyleri butun dunya yasiyor biz iki tekere biniyoruz diye her hata yapani dovme hakkimiz mi oluyo neyin kafasini yasiyorsunuz siz dunya sizin gibiler yuzunden bu halde yasanmaz cekilmez vahset dolu saygisiz halden anlamayan bir durumda.kimsin sen polis mi hakim mi kimin adina karar veriyorsun kimi ne hakla dovuyor aynasini kiriyor kufur ediyor kaputuna vuruyorsunuz?bu hajki nasil kendinizde buluyorsunuz binlerce yillik mazimize ragmen bir arpa boyu yol alamadik nedeni sizin gibiler.varsa sikayetin al plakasini ara polisi neyin pesindesiniz ya siz.isin kotu tarafi cogunluktasiniz seninle ayni kafada olan insanlar cogunlukta.lafa bak ya ben iki tekere biniyorum e o zaman kimse hata yapmayacak yapani doverim.seviyeye bak dusunce bicimine bak.bunlari diyenler hep genc arkadaslar.genclik insana olumsuzluk hissi verir biliriz dogrudur ama bi gun biri cikar daha amacini bile anlamadiginiz hayatinizi aliverir yok yere.sonra arkanizdan yapma ya bu sebepten mi olmus der dururuz.siddet sadece daha fazla siddeti dogurur zamani gelince anlarsiniz umarim o zamana kadar is isten gecmis olmaz.

Ayna kıran ve vizörü açıp gerektiğinde küfür eden arkadaşı sonuna kadar destekliyorum Sonuçta onun canına kasıt var dimi??
İnsan hayatı bu kadar değersizmi yaa ? Peşine düşmeyelim mi? yada sinirlenmeyelim mi? Yoksa gülüp geçelim mi?

Ayrıca yazdıklarımı okumuyorsunuz sanırım bulursam dövmeyeceğim ama siz hala dövme hakkınız yok falan demişsiniz ??
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
dunya sizin gibiler yuzunden bu halde yasanmaz cekilmez vahset dolu saygisiz halden anlamayan bir durumda.

Yazdığında sadece bu cümlene takıldım, bu dediklerinde ciddimisin?

Yani adam benim hayatımı tehlikeye atınca normal, ben tepkimi gösterince dünyayı yaşanmaz hale getirip vahşi ve saygısız mı oluyorum?

Şiddetin şiddeti doğurmasına hak verebilirim ama kusura bakma bu cümlene asla hak veremem.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Yav arkadas hergun yasuyoruz bu seyleri butun dunya yasiyor biz iki tekere biniyoruz diye her hata yapani dovme hakkimiz mi oluyo neyin kafasini yasiyorsunuz siz dunya sizin gibiler yuzunden bu halde yasanmaz cekilmez vahset dolu saygisiz halden anlamayan bir durumda.kimsin sen polis mi hakim mi kimin adina karar veriyorsun kimi ne hakla dovuyor aynasini kiriyor kufur ediyor kaputuna vuruyorsunuz?bu hajki nasil kendinizde buluyorsunuz binlerce yillik mazimize ragmen bir arpa boyu yol alamadik nedeni sizin gibiler.varsa sikayetin al plakasini ara polisi neyin pesindesiniz ya siz.isin kotu tarafi cogunluktasiniz seninle ayni kafada olan insanlar cogunlukta.lafa bak ya ben iki tekere biniyorum e o zaman kimse hata yapmayacak yapani doverim.seviyeye bak dusunce bicimine bak.bunlari diyenler hep genc arkadaslar.genclik insana olumsuzluk hissi verir biliriz dogrudur ama bi gun biri cikar daha amacini bile anlamadiginiz hayatinizi aliverir yok yere.sonra arkanizdan yapma ya bu sebepten mi olmus der dururuz.siddet sadece daha fazla siddeti dogurur zamani gelince anlarsiniz umarim o zamana kadar is isten gecmis olmaz.

Dün akşam arkadaşımla saat 23.00'de başlayıp gece 03.00 sularına kadar tartıştık.

O adamı dövme,hakaret etme veya malına zarar verme hakkım yok,onun beni bilerek 'ben bu trafikte bekliyorum sen neden aralardan gidiyorsun' deyip benim canıma kast etme hakkı var mı ?

Polise şikayet etsem ne fayda ? Bizi adam yerine bile koymuyorlar adam akıllı motosiklet hakkını savunan yasalar mı var ? Ayrıca şiddetle olmuyor diyorsun başka çözüm yolu mu var ? Kaldırıma çıksak 'Hıncal Uluç' gibilerinin tarafında 'terörist' damgası yiyoruz.Şayet bir gün dediğiniz gibi közü kara birine denk gelirsem boş yere ölmemiş olurum.En azından savunduğum bir görüş uğruna gitmiş olurum.Sizin gibi insan canlısı insan çok az İstanbul trafiğinde 2 saat beklemiş adam bir elinde tablet bir elinde sigarası keyif çatarken bir anda insanlıktan çıkabiliyor.Ne kadar ağır başlı takılırsan takıl eziyorlar ben bunu kısa bir sürede gördüysem senelerdir trafikle olan motosikletçi abilerimi düşünemiyorum.Belki şiddet gösterirsem adam ders alır bir daha yapmaz belki ders almak yerine motosikletlileri nefreti körüklenir bu bir risk bende bu riski alıyorum.Gelen her türlü cezayı da razıyım.Yaptığım hareketler yüzünden gelecek bütün sorumluluk bana aitse bu hiç kimseyi ilgilendirmez.Yapıyorum,yapacağım da.Ayrıca babamda 10 senelik taksici her akşam bin bir türlü kavga dönüyor evde sonuç ? Hiç bir şey.Ne zaman ki bizi trafikte adam yerine koyarlar o zaman tekmelemeyi,sövmeyi ve kavga etmeyi bırakırım,21.y.y. dada yaşasak bazı şeyler değişmiyor.Şiddet her zaman gereklidir'diyerek işimin başına dönüyorum.
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne haliniz varsa gorun diyerek bende uzerime dusen vazifeyi ve buyuk olmanin verdigi sorumlulugu yerine getirdigimi dusunerek isimin basina donuyorum.umarim mutlu huzurlu saglikli uzun bir hayatiniz olur evladini kucagina almanin mutlulugunu yasarsiniz ki bu dunyada ki butun sacmaliklari unutturur size.soylediklerimi unutun guzel kardeslerim sovun dovun hakkinizi kimsenin yanina birakmayin erkek ve delikanli olmanin sartlaridir bunlar.kalin saglicakla
 
L

lawyer_16

naçizane fikrim şudur ki: bu konuda her ne kadar haklı da olsak, sineye çekmek gerekiyor. aksi durumda yolsuzun birine denk geldik mi bütün hayatımız boyunca kapatamayacağımız yaralar açılabilir. cesaretinizi takdir ederim ancak unutmayın ki hayatta yalnız değilsiniz. anneniz babanız eşiniz dostunuz.. ne kadar haklı olsak da dövmekle maganda bitmez trafikte hatta daha da azarlar. hepinize kazasız sürüşler..
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
umuttuna bence anlatmaya çalıştığın şeyi yanlış bir tarzda savunuyorsun.
Şiddete hepimiz karşıyız. Ama canımıza malımıza kast edeni de hoşgörecek halimiz yok.
Sucu döven adam sonuna kadar haklı. Adam motorla üst geçide çıkmış bir de üstüne korna çalarak çekilsene lan diyor? Topluca linç etseler haklılar.
babaakar arkadaş da siniri geçince ve burdaki arkadaşların da yorumlarıyla en azından sebebini sormak için bulmak istediğini söylüyor, kendi taktiridir.

Beni caddede arkamdan deli gibi gelerek sıkıştıran, önüme geçince de selektör yaptığım için frene asılıp lastiğimin tamponuna dokunmasıyla dışarı fırlayan hanzoyu keşke bir görseydiniz. Ben motorun üstünde otururken tepeme dikilip artis artis konuşmalarını duysaydınız. O motordan inip şiddet uygulamadıysam sırf otomobilin camları film kaplı olduğu için içinde kaç kişi olduğunu kestirememiş olmamdandır.

Şeridime girdiği için ''Ne oluyor lan!'' diye tepki verdiğim taksicinin ani ve hiddet dolu bir hareketle direksiyonu üzerime kırarak yanımdan 10cm farkla geçip gittiğinde nasıl tepki verseydim? Tam indim adama vuracaktım ki ışık yeşile döndü ve kaçtı.

En soldan yolcu almak için sinyalsiz tereddütsüz en sağa yanaşan taksicileri, sinyal vermeden dingonun ahırında dolaşanları, her daim yol hakkının kendisinde olduğunu sananları daha katmıyorum bile işin içine.

Dediğini de denedim. Polisi arayıp haber verdim. Plaka araç tipi rengi herşeyi söyledim. Tamam ilgileneceğiz deyip kapattı.

Şiddetin en büyük kaynağı, adaletin eşit dağıtılmamasıdır diyorlar. Sen bir motosikletlinin üzerine direksiyon kıran adamı bulup, adam öldürmeye teşebbüsten yargıla bak bakalım işler ne duruma geliyor.

Ben üzerime direksiyon kıran taksicinin kamera görüntüleriyle (motoruma takmıştım) karakola gittim. Neredeyse gel bir çay iç sonra da işine git demedikleri kaldı. Kesinlikle ilgilenmediler. İş olsun diye bir pc'ye görüntüleri kopyaladılar oldu bitti. İfade bile almadılar.

Tüm motosiklet sürücülerinin bu tip kaza-beladan uzak kalmalarını diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst