- Katılım
- 18 Ara 2005
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
öncelikle bu siteyi yapanın ellerine sağlık bnm sorum
bn bir racing tutkunuyum şu an yaşım 17 ve olgun olduğumu düşünüyorum
tabiki hmn bi cbr600f ile başlayamam bnm düşüncem cbr 250 yada 125cc lik bi motorla başlangıç yapmak bu fikrim sizce uygun birde motorumu ne zaman yükseltebilirim şimdiden çok teşekkür ediyorum hayırlı akşamlar bu arada seneye okul balosuna bi seferliğine cbr 600 ile gitsem bişi olurmu sadece o gün için
bn bir racing tutkunuyum şu an yaşım 17 ve olgun olduğumu düşünüyorum
tabiki hmn bi cbr600f ile başlayamam bnm düşüncem cbr 250 yada 125cc lik bi motorla başlangıç yapmak bu fikrim sizce uygun birde motorumu ne zaman yükseltebilirim şimdiden çok teşekkür ediyorum hayırlı akşamlar bu arada seneye okul balosuna bi seferliğine cbr 600 ile gitsem bişi olurmu sadece o gün için
Son düzenleme: