Luleburgazdan selam

Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
1
Merhabalar adım aytac çelik fakat bana herkes ayti çelik der 93 doğumluyum 2 motorsiklet deqistirdim motoran 125 arora200 şuanda 150 kt aldim. Herkese kazasız belasiz iyi surusler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst