- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Arabayla ilgili bir konuyu buraya açmak istemiyorum fakat üyesi olduğun ve doğru bilgi alabildiğim tek yer bu forum.
Yaklaşık 1 ay önce fiat uno marka bir araba aldım. Araba bir tek Lpg ile çalışıyor. Benzinle çalışmıyor.
Merka ettiğim şey ise bu lpg göstergesindeki ışıklar ve Bağajda bulunan gösterge bana çok karışık geliyor.
Resim yükleyeceğim bu ARABADA TAHMİNİ NE KADAR GAZ VAR. şuan cidden çok merak ediyorum.
Gaz biterken haber verir mi ? Ne bileyim bana bi 3-5 km önceden haber verir mi ? İnternetten araştırma yaptım. Bir kaynak bulamadım.
Bide gaz olunca yolda filan kalırsam diye korkuyorum. Benzin değilki petrole gidip Şişeye doldurtayım
Bu arabada gaz varmı yoksa bitti bitecek mi merak ettim
Bilgisi olan arakadaş söyleyebilir mi ?
Şimdiden teşekkür ederim.
Allah kimsenin tekerine taş değdirmesin. Sağlıcakla kalın.
[/url][/IMG]


Arabayla ilgili bir konuyu buraya açmak istemiyorum fakat üyesi olduğun ve doğru bilgi alabildiğim tek yer bu forum.
Yaklaşık 1 ay önce fiat uno marka bir araba aldım. Araba bir tek Lpg ile çalışıyor. Benzinle çalışmıyor.
Merka ettiğim şey ise bu lpg göstergesindeki ışıklar ve Bağajda bulunan gösterge bana çok karışık geliyor.
Resim yükleyeceğim bu ARABADA TAHMİNİ NE KADAR GAZ VAR. şuan cidden çok merak ediyorum.
Gaz biterken haber verir mi ? Ne bileyim bana bi 3-5 km önceden haber verir mi ? İnternetten araştırma yaptım. Bir kaynak bulamadım.
Bide gaz olunca yolda filan kalırsam diye korkuyorum. Benzin değilki petrole gidip Şişeye doldurtayım
Bu arabada gaz varmı yoksa bitti bitecek mi merak ettim
Şimdiden teşekkür ederim.
Allah kimsenin tekerine taş değdirmesin. Sağlıcakla kalın.

