Lazer LZ6 MI LS2 CARTOONMU?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lazer lz6mı kask olarak yoksa ls2mı onerıyorsunuz?
ls2nın ıcı cıkabılıyor ve dısındakı desenlerı cok hos ama fıyatıda ucuz 90 tl.
lazer lz6 ıse daha az ruzgar sesı alıyor daha saglam ve 120 tl hangısını onerıyorsunuz yarın alacagım nerden almalıyım ucuza hangısını onerırsınız. suan 150lık scooterım var ama hyo 250r yada nınja olarak degıstırmeyı planlıyorum ılerıyıde dusunerek hangısını onerırsınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş kaliteden şaşmaa pahalı olsun iyi olsun can söz konusu
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
ls2 den memnun olmayan duymadım ama ararında da pek fark yok hangisi hoşuna giderse al

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

ls2 rüzgarı çok alıyo ben de de var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım yarın kendımde bakcam ıcıme hangısı sınerse onu alcam sırkecı emınonundekı motorcularda ucuz oluyormus dıye duydum ordan alcam onerırmısınız. kasklar hakkındakı fıkırlerınızı beklıyorum
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
lazer ls 2 ye göre hafif. yedek parçaları vi vizörü de ls2 nin ucuz.
ls2 ucuz...
lazer in de en baz modeli bu.l6 ama vizörü ls2 den çok pahalı.
tercih senin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende lazer6 alım dıyorum ama hayırlısı yarın gıdıp bakcam
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ne alırsan al ama ECE 22.05, DOT ya da SNELL isimli testlerden geçmemiş kasklardan satın alma..

Nereden bileceğim dersen de kaskların içindeki etiketlerde yazıyor elbette..
 
Katılım
28 Eki 2009
Mesajlar
121
Bende kask alıcam arkadaslar ama kararsızım.Ls2 mi , Lazer l6mı hangisi daha iyi ?
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
İki tane kaskım var ikisi de lz6 serisinden :) Ls2 kaskını da bir arkadaşımda kullandım bikaç defa ama rüzgar ve ses büyük eksileri arasında. Lz6'dan çok memnunum ama arkadaşın dediği gibi vizörü biraz pahalı çizdirmemek gerekiyo bence lz6 al için rahat olur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lazer6 kask alıp sıyah ls2 vızoru alsam nolur acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siyah vizör geceleri nası gosterirki
on camı acık suruyorum geneldede kanka ama haklısın aksamları goruntude azalma ısıklardada oluyor ama gunduzlerıde gunes oldumu hıc gozukmuyor gozlerım cok hassas. asıl konu hangı kaskı almamdı ama lazer alıyorum.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Araştırmakla iyi etmişsin..

Ön camı siyah satın alma bence..ya da siyah ekstra camın olsun..emin ol sitede açık vizçr yüzünden başına iş gelen bir sürü kişi var..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş ne alırsın bileme 2side yakın kasklar
ama şeffaf vizör al ayrıca bide siyah vizör al akşam üstü güneş gittimi bile siyahla görüşün düşüyo bugün ben öyle oldum şeffaf vizörde evdeydi vizör açık gezdim kötü oluyo.
Sakın tek siyah vizörlü alma zaten çoğu kask siyah vizörle satılmıyo ama aklında olsun..
Vede ls2 nin siyah vizörü 20 veya 25 tl
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
211
ben kask alırken 2sinide elime aldım inceledim kafama taktım ve lz6 da karar kıldım

aralarında kalite farkı büyük ls2 lz6 yanında oyuncak gibi duruyor.
kask olayı önemli olay bence 3 ün 5 in hesabını yapma lz6 al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst