- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. Daha önce bizim arkadaşlardan birisinin crf250 sinde arka lastiği %90 arazi, ön lastiğide %70-80 kadar asfalt lastiği takılı kullandığını görmüştüm. Ama sorma ihtiyacı duymadım. Bizim ehliyet kursunun motorsikletide 250cc enduro, onda da aynısı var. Arka lastik bildiğin kalın dişli lastik, ön lastikte tamamen asfalt için.
Bunu lastik fiyatını falan ucuza getirmek için mi yapıyorlar yoksa başka bir olayı mı var?
Yani, %50 asfalt %50 arazi için güzel lastikler var, ya da %60 arazi %40 asfalt ta kurtarıyor.
Andınlatırsanız sevinirim beni arkadaşlar, ön lastiğin asfalt, arka lastiğin arazi için olması, performansa ne gibi etki edebilir? Böyle bir uygulamayı yapmak mantıklı mı?
Bunu lastik fiyatını falan ucuza getirmek için mi yapıyorlar yoksa başka bir olayı mı var?
Yani, %50 asfalt %50 arazi için güzel lastikler var, ya da %60 arazi %40 asfalt ta kurtarıyor.
Andınlatırsanız sevinirim beni arkadaşlar, ön lastiğin asfalt, arka lastiğin arazi için olması, performansa ne gibi etki edebilir? Böyle bir uygulamayı yapmak mantıklı mı?