Lastik Önerisi

Katılım
29 May 2023
Mesajlar
4
Öncelikle merhabalar, geçen arka lastiğim patladı ve tam ortası onarılmayacak şekilde yarıldı. Ben de buna istinaden takım olarak lastik değiştirme kararı aldım.

Genellikle şehir içinde sürüyorum hafta sonları ise bazen şehir dışına çıkıp viraj yaptığım oluyor, yağmurda sürdüğüm nadirdir. Bu kullanıma göre f/p uzun ömürlü lastik arıyorum, ne önerirsiniz.

Motor: CF Moto CLX-250 Ebatlar: 110/70-17 150/60-17
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,187
CLX-250 CaFerin MotoRunun Lastikleri: 110/70-17 150/60-17

Bir de Pireli Angela Merkel var ama stokta yokmuş.
BFBCLLXWFY632022163522_Pirelli-Angel-City.jpg


Para çoksa ve de sikinti yoksa, Pireli Korsa
RXAZLUAJCW632022161643_Pirelli-Diablo-Rosso-IV-Corsa.jpg
 
Katılım
29 May 2023
Mesajlar
4
Pirelliler bütçeyi aşıyor maalesef, siteden bakıyorum bütçeme uygun üç lastik var;

1 - Anlas Viento Sport

2 - Mitas Sport Force

3 - Michelin Pilot Power

Anlas oldukça makul geldi kullanıp memnun kalan var mı?
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
337
Pirelliler bütçeyi aşıyor maalesef, siteden bakıyorum bütçeme uygun üç lastik var;

1 - Anlas Viento Sport

2 - Mitas Sport Force

3 - Michelin Pilot Power

Anlas oldukça makul geldi kullanıp memnun kalan var mı?
Anlas tırt kullanıpta memnun olanı görmedim. Mitas kullanıcı geri dönüşü olarak en iyisi ve en f/p olanı.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
560
tabiki mitas sport force en ucuzu en iyisi.
biraz daha fazla verirsen 3 yıl test birincisi bridgestone s22 var ben kullanıyorum tavsiye ederim
2 set mitas bitirdim şimdi s22 var
mitas 8/10
s22 10/10 diyebilirim
s22 biraz daha sessiz ve konforlu
pilot power ve anlas olumsuz
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
311
1 taksit daha yapıp üst segmente yer alın.


Arkadaşlar da üstte yazmış,

S22, Pirelli, Michelin ;hafif bütçe iteklenebilir.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
560
en son araştırdıgımda şöyleydi. mitas 4k s22 5k diablo ross 3 ve 4 6k ve metzeler m9 7k
en çok şaşırdıgım m9 un fiyatı olmuştu.
şuan top 3 lastik diablos rosso 3 ve 4,s22 ve metzeler m9
tabiki aralarında s22 almak daha mantıklı hem en ucuzu hem test birincisi.
şunu da söyliyim mitas sport force da çok stabil ve virajlarda çok iyi
s22 yi bursada motorider satıyor
metzeler ve pirelli nin ise distributoru var motolastik
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,596
hala piste girmeden kesin konuşmak istemiyorum,
ama mitas sport force + ev'de, ağır frende rosso corsa 2'deki stabilliği alamıyor gibiyim. günlük kullanımda ya da hafif gazlamada daha doğrusu sokakta olması gereken gazlamada önemsiz bir detay.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
560
ben de şöyle söyliyim mitas sport force 9500 km yaptım,daha işaretli yere gelmemişti hamuru yani daha km yapardı ama ben gene de değiştirdim.
herkes 5-6bin km yaparken sport lastikte ben 10k yaptım ve yeni gibiydi şaşırdım.
dediğim gibi normal kullanıcı mitas sp yi limittede kullansa sorun olmaz.ama nedense s22 çok farklı .çok daha üstün geldi.sessiz konforlu ip gibi ve sanki mitas sert idi yolu gidona veriyordu.s22 ise daha tepkisiz o konuda yolu hissetmişyorsun.bazılarına gore iyi bazılarına gore kötü bir durum
açıkçası bin lira fark olsa iyi lastigi almak lazım.2 yıl kullanıyorsun aylık 50tl ediyor :)
 
Katılım
29 May 2023
Mesajlar
4
lastiği taktıracağım yerde aradığım ebatlarda mitas yoksa michelin alırım diye düşünüyordum, pilot power'a neden olumsuz dediniz?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,596
ben de şöyle söyliyim mitas sport force 9500 km yaptım,daha işaretli yere gelmemişti hamuru yani daha km yapardı ama ben gene de değiştirdim.
herkes 5-6bin km yaparken sport lastikte ben 10k yaptım ve yeni gibiydi şaşırdım.
dediğim gibi normal kullanıcı mitas sp yi limittede kullansa sorun olmaz.ama nedense s22 çok farklı .çok daha üstün geldi.sessiz konforlu ip gibi ve sanki mitas sert idi yolu gidona veriyordu.s22 ise daha tepkisiz o konuda yolu hissetmişyorsun.bazılarına gore iyi bazılarına gore kötü bir durum
açıkçası bin lira fark olsa iyi lastigi almak lazım.2 yıl kullanıyorsun aylık 50tl ediyor :)

Baya iddialı olmuş. Ben XJ6'da dahil 5000km'de ciddi performans düşüşü hissetmeye başlamıştım. 8bin'de bütün wear marklar artık lastik yüzeyine gelmişti.
Datça seyahati vardı, yeni lastik alıp uzun yolda mundar olmasın diye onunla gittim, yaklaşık 2000 de orada görüp atmıştım sonra. Şimdi 3bin km'ye yaklaştı, Cumartesi günü sanki arka biraz biraz düşüşe başladı gibi diyebilirim ya da Rosso Corsa ile aradaki farkı biraz daha gözlemlemeye başlamış olabilirim. Önümüzdeki 500-600km belirleyici olacak.

S22 Mitas'a göre oldukça sert karkaslı bir lastik. İletmeme gibi bir durum olacağını sanmıyorum ama Mitas'tan daha "dik" duracağı kesin.
Şimdi ben Mitas'lar bu yaz bier, M9RR mi alsam RC2 mi bulmaya çalışsam arada kalıcam =)
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
560
2 ay önce mitas 4200,s22 5200,rosso 3 6500,m9 8000 civarıydı şimdi hepsi artmış.ben 5200e 110/150 aldım s22...
rosso corsalar biliyosun yarı pist lastigi o yüzden tam performans için ısınması lazımmış falan.youtubede çok anlatıyorlar.gerek yok diyo lastikciler.
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
110 140 ebat s22yi zorlaya zorlaya 3 ayda bitirdim deli gibi viraj yaptım
şimdi 1 takım daha aldım
spor kullanım için cok dayanıklı bir lastik bana göre pistte de denedim yatık şekilde sert frenlemelere karşı da çok sorunsuz istikrarlı hissettiriyor fiyat performans olarak şuan Türkiye de bence rakipsiz
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,596
2 ay önce mitas 4200,s22 5200,rosso 3 6500,m9 8000 civarıydı şimdi hepsi artmış.ben 5200e 110/150 aldım s22...
rosso corsalar biliyosun yarı pist lastigi o yüzden tam performans için ısınması lazımmış falan.youtubede çok anlatıyorlar.gerek yok diyo lastikciler.

Lastikçiler kadar lastikten anlamayan adam mı varmış =)
Motosiklet lastikçilerini töhmet altında bırakmayayım şimdi çok fazlasıyla haşır neşir olmadım, ama araba lastikçileri için imzamı atabilirim ki Türkiye'de bunlar kadar lastikten anlamayan bir örgüt, topluluk bulamazsın.

Rosso Corsa da yarı pist lastiği, Supercorsa da. Ama ikisi de farklı lastikler.
Ama ikisi de satın alabileceğin en çabuk ısınan lastikler. Ki tüm lastiklerin performans vermek için ısınması lazım, bunlar bunu en hızlı yapan lastikler. :)
Hadi hakkını yemeyeyim Mitas da çabuk ısınıyor.

Gerekli mi gereksiz mi elbette konuşulabilir, ama bunun sebebi de ısıtmak lazım falan diye anlatılmamalı.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,596
Benim bu Mitas'ta yüzüm gülmeyecek..

Nerede kaptıysam çivisi de muntazam bir kroşe girmiş lastiğe. Tüple de adam edemedik, bakalım lastikçiye nasıl gidicem.
Bu arada dikkat etmiyordum, şimdi uğraşınca gözüme çarptı, wear mark'lardan bazıları ele gelmeye başlamış bitiyor lastik 3100 3200 falan daha yahu =)

Rosso Corsa II kalmamış gibi hiç bir yerde. Göreniniz duyanınız olursa yeşillendirsin :)
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
560
benim mitas 9500 yaptıydı wear mark gelmemişti orta kısımda.sırf km çok yaptı diye değiştirdim yoksa orta kısım da wear marka çok vardı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst