- Katılım
- 20 Eyl 2015
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
merhabalar arkideşler. cbr 250r sahibiyim. orjinal lastikleriyle 23 bin km yapmama rağmen hala taş gibiler 

lastik değiştiricem ama rosso II ve michelinden başka bir alternatif arıyorum en son çare yine rossoya gideceğim. fakat araştırmamı yapayım ben değil mi:bounce:
110/70/17- 140/70/17 ebatları lastiklerin. 150-70-17 veya 150-60-17 ebadında lastik bulabiliyorum. veya yine 160-60-17 ebadıda kaldırabilir son sınırıdır jantın büyük ihtimalle. aslında çok ebatla oynamak istemememle beraber 150-70-17 veya 60-17 ebadına kadar alternatif bi lastik arıyorum.:santa::santa::santa::santa::santa:
mitasta görmüştüm. 140-70-17 side var 150-60 ve 70 ide var. şimdi gelelim sorulara
l:
150-70 veya 150-60 ebatın sorun yaratma ihtimali nedir bu biiiiiiiiiiiiiiiir.
hadi diyelim sorun yaratıcak,orjinal ebatlarıyla yumuşak hamurlu yol tutan tatlışkomsu bi lastik önerebilecek
koca yürekli bi arkadaş var mı bu dutlukta :salut::salut::salut:
hepinizi seviyorum fakirinizden selamlar:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
kimse şiiitmemiş yaa insan azcık ucundan şiiider:queen:
lastik değiştiricem ama rosso II ve michelinden başka bir alternatif arıyorum en son çare yine rossoya gideceğim. fakat araştırmamı yapayım ben değil mi:bounce:
110/70/17- 140/70/17 ebatları lastiklerin. 150-70-17 veya 150-60-17 ebadında lastik bulabiliyorum. veya yine 160-60-17 ebadıda kaldırabilir son sınırıdır jantın büyük ihtimalle. aslında çok ebatla oynamak istemememle beraber 150-70-17 veya 60-17 ebadına kadar alternatif bi lastik arıyorum.:santa::santa::santa::santa::santa:
mitasta görmüştüm. 140-70-17 side var 150-60 ve 70 ide var. şimdi gelelim sorulara
150-70 veya 150-60 ebatın sorun yaratma ihtimali nedir bu biiiiiiiiiiiiiiiir.
hadi diyelim sorun yaratıcak,orjinal ebatlarıyla yumuşak hamurlu yol tutan tatlışkomsu bi lastik önerebilecek
koca yürekli bi arkadaş var mı bu dutlukta :salut::salut::salut:
hepinizi seviyorum fakirinizden selamlar:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
kimse şiiitmemiş yaa insan azcık ucundan şiiider:queen: