lastik için beyaz yanak

Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
k-577589-latik_yanak.jpg
[/URL][/IMG]
arkadaşlar beim bir cruiser tarzı motorum var.lastiklerime şu resimdeki gibi beyaz yanak arıyorum(doğru ismi nedir bilemediğim için uydurduğum bir isim)böyle birşey varmı satılan bir parçamı yoksa lastiklerin üzerinde orjinal olarakmı satılıyor.bilgisi olan arkadaşlar üstatlar beni bilgilendirirse sevinirim
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
kesinlikle evet


dostum bu ne hız tam 11 dakika sonra cevap üstelik tam istediğim şekilde:queen:.evet dostum tam olarak aradığım bu idi.teşekkür ederim yardımın için:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..............:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
kanuni caracal kullanıyorum, benim motoruma uymuyor bunlar, uyanını nasıl bulabilirim?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Her motosiklete uyması lazım.(Tubeless değil ise) Çeşitli jant ebatlarına göre oluyor.Ve benim motosikletimdekilerin değişme vakti geldi yanları sararıyor.:) 6 lira zaten takımı.
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
tubeless e neden uygulanmıyor ?? bende benim scootera düşünüyorum.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Evet usta...
Çok faydalı bir başlık olmuş..:mrgreen:
Bende düşünüyordum bunlardan..Ama ben lastik olarak satıldığını sanıyordum ..Bu ek parçalar hoşuma gitti..
Benim caracal tubeless mi acaba ?
Tubeless'e neden olmuyor ki ???

birde caracal'ın lastik ebatını bilen varmı ??
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
32
sayin caparol...model ve marka belirtseydiniz daha detayli bilgi verebilirdim ama sunu soyleyeyim genelde adi whitewall yada white side denilen lastik grubu sizin aradiginiz...kendileri retro sitil elemani olarak kullanilir..eger motorsikletinizi 50 ler 60lar havasina sokmek icinse bu arayisiniz beyaz yanak lastik oneririm size...dedigim gibi marka model belirtirseniz size yardimci olmaya calisirim...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
sayin caparol...model ve marka belirtseydiniz daha detayli bilgi verebilirdim ama sunu soyleyeyim genelde adi whitewall yada white side denilen lastik grubu sizin aradiginiz...kendileri retro sitil elemani olarak kullanilir..eger motorsikletinizi 50 ler 60lar havasina sokmek icinse bu arayisiniz beyaz yanak lastik oneririm size...dedigim gibi marka model belirtirseniz size yardimci olmaya calisirim...

Selamlar...
caparol'da xintian 250 cc cruiser var bildiğim kadarıyla...
bende de kanuni caracal 200 cc var..benimkisi sanırım 16 jant olarak geçiyor..eminde değilim...
bu tubeless lastiklere olmuyor deniliyor ..?doğrumudur ?
kaçtır soruyorum bir cevap alamadık..:D:D
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Biraz evvel eminönüne uğradım..
Orada sadece bir dükkanda buldum bu yanaklardan..Ama onda da sadece 16'lıklardan kalmış..Benim ön lastiğim 16,arka lastiğim 15...
Oradaki adam belki 16lığı kesip arka lastiğe oturtabilirsin dedi..Güvenemedim..
Takımına 15 lira istedi..
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
tubeless lastıklerde yapısı ıtıbarıyle yanak kısımları dısa dogru acılır.dısarı acılırkende takmıs oldugun yanagı cıkartır.takabılırsın belkıde saglıklı olmayabılır.cunku yanak yerıne tam oturmayacaktır. belkı tehlıke bıle arz edebılır
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
6 lira mı :cyclopsan ilanda 25 tl yazıyor.. :silent:

Ben 17 jant için motosikletime olanı 8 liraya almıştım.:) Şimdi gittim arkadaşımda taktıracaktı.7 liraymış.Geçen hafta başka yerde 6 liraya almıştım.Şu ilan linkini banada verirmisiniz.:)
Dediğiniz ilana baktım.Arkadaşlar isterseniz numarayı vereyim arayın markasını bilmiyorum ya timsah ya da atlas ama motosikletimdekiler 8 liraydı.Kargo yaparlarmı bilmiyorum ama toplu alım yaparsanız gönderebilirler.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
tubeless'e olmuyormuş...
artık yeni lastik aldığımda orjinal beyaz yanaklı bir takım alırım sanırım ..
 
Katılım
28 Tem 2011
Mesajlar
1
bende honda today var nasıl yapıcam ben ? yardım bekliorum biraz bilgilebsirirseniz sevinirm..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst