- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. Kış geldi, yollar hep karlı ve buzlu burda, fakat motosiklet sürme aşkım dinmedi. Zaten dual sport sürüyorum, yolda pek işim yok. Geçen hafta düşünce ve ciddi sakatlanma riskini atlatınca ekipmanın önemini kavradım.(en azından kaliteli bir enduro botu ve dizliği şarttı, sipariş ettim, eskileri rafa kaldırdım).
K60 scout adında müthiş bir lastik setim var. Ağustustan beri kullanıyorum, tek kelimeyle harika bir mühendislik ürünü. Yolda, arazide, çamurda, kumda her yerde işini görüyor. Tam da benim motosiklete uygun. Fakat kışın gelmesiyle kendimi yoldan attığım için ve motosikleti tamamen araziye modladığım için (jet ayarı, filtre değişikliği, lastikler, küçük depo, ağırlıkları attım, sadece kickstart'a çevirdim, ıvırı zıvırı atınca 15kg falan hafifledi alet kafadan).
Geçen hafta kenda trakmaster 2 lastik sipariş ettim, öncelikle şunu sormak istiyorum.
Arka lastik için 100-100-18 sipariş ettim. 120-100-18 de vardı şıklarda. İnce olandan kullandım tercihimi. Lastiği genişliği arazide tam olarak ne türlü değişikliklere yol açar?
Asıl soru, bugün kurcalarken lastik çivilerine denk geldim e-bay'de, 20 dolara 50 adet 2mm sipariş ettim, işe yaramazsa da denemiş kurcalamış oluruz sonuçta. Kenda trakmaster lastikler de ikili olarak 100 dolara geldi zaten indirimle. Bir şey değil. Sorum şu, bu çiviler işe yarasın yaramasın, arazideki performansı düşürecek mi? Yani lastik tam olarak yere değemeyeceği için, kullanmamak daha mı mantıklı? Kış geldi demiştim, aralıktan mayısa kadar yollar buzlu ve karlı olacak, malum izlanda, dolayısıyla çivili kullanmak her açıdan daha mantıklı olacak benim için, her gün motosiklete binmeden rahat uyuyamayan birisi olarak. Fakat arazideki performansımı düşürecekse hiç takmayayim, siparişi iptal edeyim.
uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim.
K60 scout adında müthiş bir lastik setim var. Ağustustan beri kullanıyorum, tek kelimeyle harika bir mühendislik ürünü. Yolda, arazide, çamurda, kumda her yerde işini görüyor. Tam da benim motosiklete uygun. Fakat kışın gelmesiyle kendimi yoldan attığım için ve motosikleti tamamen araziye modladığım için (jet ayarı, filtre değişikliği, lastikler, küçük depo, ağırlıkları attım, sadece kickstart'a çevirdim, ıvırı zıvırı atınca 15kg falan hafifledi alet kafadan).
Geçen hafta kenda trakmaster 2 lastik sipariş ettim, öncelikle şunu sormak istiyorum.
Arka lastik için 100-100-18 sipariş ettim. 120-100-18 de vardı şıklarda. İnce olandan kullandım tercihimi. Lastiği genişliği arazide tam olarak ne türlü değişikliklere yol açar?
Asıl soru, bugün kurcalarken lastik çivilerine denk geldim e-bay'de, 20 dolara 50 adet 2mm sipariş ettim, işe yaramazsa da denemiş kurcalamış oluruz sonuçta. Kenda trakmaster lastikler de ikili olarak 100 dolara geldi zaten indirimle. Bir şey değil. Sorum şu, bu çiviler işe yarasın yaramasın, arazideki performansı düşürecek mi? Yani lastik tam olarak yere değemeyeceği için, kullanmamak daha mı mantıklı? Kış geldi demiştim, aralıktan mayısa kadar yollar buzlu ve karlı olacak, malum izlanda, dolayısıyla çivili kullanmak her açıdan daha mantıklı olacak benim için, her gün motosiklete binmeden rahat uyuyamayan birisi olarak. Fakat arazideki performansımı düşürecekse hiç takmayayim, siparişi iptal edeyim.
uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim.