Lastiğe Çivi girdi acil lütfen

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar bugün 100km yaptıktan sonra arkadan tak tuk sesler gelmeye başladı indim baktım lastiğe çivi girmiş :/ Hemen resmi ekliyorum

http://hizliresim.com/gXORZ2

Çıkarırsam havası inermi? Hemen servise gitmelimiyim
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Gecmis olsun, bulundugunuz yer neresi bilemiyorum ama iyi bi lastikci arastirin guzelce sicak yama yapsin ama iyi arastirip isini duzgun yapan birini bulmaya gayret edin
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
o kadar girmesi belki patlatmamış olabilirdi çıkaraydın anlardın ama üzerine sürüp iyice sokmuşsun kesin patlak oluşmuştur
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar lastikçide fitil attırdım, uzun süre götürürmü 3bin km civarı?
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Patlamalara karşı sıvı malzeme var tüp şeklinde sibopu söküp içine dolduruyorsun ondan da sıkarsan; fitil ve ilaç bütün boşlukları dolduruyor hiç bir sıkıntı yaşamazsın.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Fitil attirdin, goturebilir bir sure.
Ama tavsiyem yama yaptirman icerden.
Fitil hava kacirir, yoldayken atar vs. Cok riski var.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle yama yaptırın , fitil atar eninde sonunda atar. Motor lastiğine gereken özeni gösteren bi lastikçiye gidin. Sanayide benim janta baya bi hasar vermişlerdi.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
28
çivi giren lastikten çivi sökülmez, lastikçi bulana kadar lastiğini şişir ve şimdilik bir fitil attır
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
7
10 dakikada bir kontrol et, keşke 1.de çıkarıp baksaydın, belki tamamen girmemişti o zaman,sağlık olsun.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
benim lastikte de civi var 1 yildir oyle kullaniyorum 3umuz de mutluyuz. ben , motorum ve civisi
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Fitil attırdım ama ortalama kaç km götürür beni? Bide bi süre sonra tehlike yaratırmı yolda giderken?

Fitil+ lastik patladığında dökülen sıvıyla beraber, 6 aydır kullanmaktayım.2 haftada bir lastiğe hava vururum ,lastiğin basıncı düşüyor ama gözle görülür düzeyde değil.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Fitil+ lastik patladığında dökülen sıvıyla beraber, 6 aydır kullanmaktayım.2 haftada bir lastiğe hava vururum ,lastiğin basıncı düşüyor ama gözle görülür düzeyde değil.
Hocam dökülen sıvı nedir tam olarak

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

benim lastikte de civi var 1 yildir oyle kullaniyorum 3umuz de mutluyuz. ben , motorum ve civisi

Başka yerde tolle lütfen
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
yo trol degil cok samimiyim foto cekip atabirim. civiyi cikarmadim lastikte duruyor 1 yildir , sorun yok
 
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
91
Fitile güvenme eninde sonunda ya atacak, ya kaçıracaktır. Mutlaka içten yama yaptır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst