- Katılım
- 11 May 2007
- Mesajlar
- 126
- Konu Yazar
- #1
Aslında cıbırcı arkadaşlara kendi konumuzda sorduğum birşeydi. Fakat herkes po dan uzak dursun diye buraya da yazıyorum. Dur, daha po ya da yazıcam.
---
Günaydın arkadaşlar,
Geçende size böyle bişey sormuştum, veya anlatmıştım, bunun aynısı dün akşam yine başıma geldi. Ne şanslıyım ki; yine eve sadece 200 m mesafedeydim. Benzin değiştirene kadar yoktu böyle bi şey, değiştirdikten bir gün sonra ve ondan üç gün sonra tekrar oldu.
Siz de aynı fikirdeyseniz, motoru çalıştırabilrsem bu akşam gidip benzincinin ağzına en lâyık olan şeyden yapmayı düşünüyorum.
Allâh belalarını versin inşallah, gittiğimde yerlerinde bulamam umarım. Onların yüzünden bir de yolda kalma korkusuyla kullancam artık motoru.
Bu arada benzini pendik-tuzla sınırındaki Petrol Ofisi istasyonundan almıştım. Bunları şikayet edebileceğim bir yer var mı?
Bu kez yanımda cıbırıma göz koycak cbf'ler de yoktu. Kesin benzinden oldu.
---
---
slm arkadaşlar.
size birşey soracağım; ben cumartesi günü cıbırla 20-30 km falan gittim, hiç bişey yapmadı, benim hatlarım dışında. Sonra kapıya bıraktım 2 saat falan ve tekrar bindim; daha 300 metre gitmiştim ki baktım stop edecek, (gaz vermedi sanırım) kenara çektim. Kendi mi durdu, ben mi kapattım hatırlamıyorum, durunca. Sonra da bi daha çalıştıramadım. marş basıyor ama çalışmıyordu. bir kaç kez jikle ile çalıştı, devir 5000 e kadar çıkıp, tekrar indi ve yine stop etti.
iyi ki eve yakındım, ite ite getirdim eve. pazar sabahı tekrar denedim aralıkarla, yine aynıydı. Sonra bi tamirci arkadalı aradım neyi var sormak için, bir çok sebebi olabileceğini söyledi, tekrar denememi istedi, olmuyor, ama deneyeyim yine de dedim, denedim ve çalıştı :queen:
Sizce neden oldu bu?
Bence, o ışıklarda beklerken iki yanıma geçen cbf150 nin gözü kaldı cıbırım'da. :queen:
Günaydın arkadaşlar,
Geçende size böyle bişey sormuştum, veya anlatmıştım, bunun aynısı dün akşam yine başıma geldi. Ne şanslıyım ki; yine eve sadece 200 m mesafedeydim. Benzin değiştirene kadar yoktu böyle bi şey, değiştirdikten bir gün sonra ve ondan üç gün sonra tekrar oldu.
Siz de aynı fikirdeyseniz, motoru çalıştırabilrsem bu akşam gidip benzincinin ağzına en lâyık olan şeyden yapmayı düşünüyorum.
Allâh belalarını versin inşallah, gittiğimde yerlerinde bulamam umarım. Onların yüzünden bir de yolda kalma korkusuyla kullancam artık motoru.
Bu arada benzini pendik-tuzla sınırındaki Petrol Ofisi istasyonundan almıştım. Bunları şikayet edebileceğim bir yer var mı?
Bu kez yanımda cıbırıma göz koycak cbf'ler de yoktu. Kesin benzinden oldu.
---