LaMBaDa :) Bu dansı biLen war mı :)

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Hatuna bakabildiim yaa :pmüzüğü nasıldı kii hatun güzel olduğuna göre heralde müzükte güzeldir :queen:








BAşka bişi demene gerenğk yok zaten Aytaçcığıııııımmmmmmmmmmmmm
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yaaa tuğrul abi şaka yaptım ya bişi demedim ki :pr:

black sana pes diyorum başka bişi demiyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
dırın dırın ; dırın dırın ; dırırı dırın dırırın dırın :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst