La biz Ne yiyecezz (Konuya bir bakın arkadaşlar)

Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Arkadaşlar bugün cbr 250 fiyat almaya gittim 14.700 tl
5 bin tl peşinatım olduğunu söyleyıp nasıl bir taksit yaparız dedim.
10 bin tl limitli kartın var ise 9 taksite böleriz dedi.
Bende 10 bin tl kart limiti olucak tip varmı dedim.
ozaman kredi çekicez dedi.
kredi ödüyorum kredi çekemem büyük ihtimal.
Motoru sattığımda biriktirdiğimle beraber elimde 5 6 bin olucak
la ben bu motoru nasıl alıcam ek işe girdim sırf almak için :D
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
5bin lira peşinatının 2bin lirasi ile ticarete başla doğru kitleye satılacak doğru ürünü tespit et birkaç ay içinde motorunu al. Ek iş yapıyorsan maaşlı ek iş yapma ticaret yap
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
2. el al kardeş , illa sıfır olmasına gerek yoki bu kadar kendini parçalamaya, Japonu 2. el almayacaksın da ne alacaksın ?
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
herşeyin sırası var kardeş sabret biraz pat diye olmuyor
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Ozaman toplanıp bir grup olun,siyah balaklavaları kafaya geçirip en yakın banka şubesine gidin :)

Sonrada kredi çekin, banka sizi soysun :mrgreen:

Bazen ticarete hevesleniyorum da, yok arkadaş bizim ülkede ticaret falan olmaz. Çek, senet resmen kağıt parçası konumuna düşmüş. Hiçbir güvencesi yok. Nakit satamadıktan sonra hiçbir malın getirisi garanti değil...

En iyisi bekleyip biriktirerek almak, ona da ömür yeterse :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Tek karttan çekeceksin diye bir şey yok. Bir kaç kartla 10bini toplayabiliyorsan parça parça çektirebilirsin. Ama cbr250 15.000 lira mı vereceksin aga napıyosun sen... Kredi çek temiz uygun bir ikinci el al
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
Ozaman toplanıp bir grup olun,siyah balaklavaları kafaya geçirip en yakın banka şubesine gidin :)

Sonrada kredi çekin, banka sizi soysun :mrgreen:

Bazen ticarete hevesleniyorum da, yok arkadaş bizim ülkede ticaret falan olmaz. Çek, senet resmen kağıt parçası konumuna düşmüş. Nakit satmadığın hiçbir ürünün güvencesi yok.

En iyisi bekleyip biriktirerek almak, ona da ömür yeterse :)

Sorma kardeşim Ya kredi Kartı Limitim nasıl 10 bin tl olsunda O motoru alim tel çare Peşini biriktirmek sanırım
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
dilek balonu işinde iyi para var. çinden çekiceksin bi kaç koli. Esmerlere yakalanmadan hızlı hızlı satıcan, konser-düğün-halay- kalabalık ne varsa
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Keçiboynuzu topla.
İyi para yapacak bu sene.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Valla para biriktirmek zor iş.Motorum için 1.000tl ye ihtiyacım var ama birikmiyor bir türlü.
Biri çıksa dese ki alsana bin tl taksit taksit ödersin.Ama nerdeeee :(
Allah gönlüne göre versin ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst