- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
gerçekten çok güzelmiş fiyatıda türkiyede sh300 kadar olacaktır diye tahmin ediyorum
![]()
Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.
Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500
14.000 en düşük bekleyebiliriz
![]()
Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.
Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500
14.000 en düşük bekleyebiliriz
xciting yazısını nerde görsem kymco fanatiği amora nickli bi kişi geliyor aklıma adam ne fanatikti![]()
xciting yazısını nerde görsem kymco fanatiği amora nickli bi kişi geliyor aklıma adam ne fanatikti![]()
![]()
Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.
Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500
14.000 en düşük bekleyebiliriz
Birisi amonRA mi dedi. Ozledik kendisini olsaydida su konu senlenseydi. Onsuz kymco. Konusu cok yavan kaliyor
![]()
Bu motorlarin satis fiyatlari gibi parca fiyatlarida hondadan assagi degil.
orası öyle ama duyumlarıma göre de silwerwing 7.5 litre benzın yakıyormuş ikincı elde onun için fıyatları diğerlerıne nazaran düşük meela 400 lüğü daha pahalı yada aynı fıyatahonda silwerwing 600 gibi kronik sorunu olmayan bi maxiscooter varken ve 19 milyar civarındayken symnin 400lüğüne 18 milyar vermem.