Kymco Xciting 400 – 2012 model (Foto Galeri)

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yeni Xciting çok şekil. Az yakan ama artçılı kasayı kaldırmayan 250 ve çok yakan 500 lükten sonra 400cc çok iyi bir hacim. Vergiden dolayı TR de durum vahim o ayrı

Bu segmentte kymco yine iddialı. Xcitingin ünü devam eder kaldığı yerden
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
gerçekten çok güzelmiş fiyatıda türkiyede sh300 kadar olacaktır diye tahmin ediyorum
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
gerçekten çok güzelmiş fiyatıda türkiyede sh300 kadar olacaktır diye tahmin ediyorum

:):):)

Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.

Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500:)

14.000 en düşük bekleyebiliriz
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
:):):)

Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.

Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500:)

14.000 en düşük bekleyebiliriz

kısaca parası olmayan çinliye yönelsin diyorlar :pr:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
:):):)

Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.

Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500:)

14.000 en düşük bekleyebiliriz

ana bilmiyodum
sym zaten hep öyle özellikle mio su hem deli gibi yakıyo hemde uzun zamanda dökülüyo hemde 150 lik fiyatında :)
neyse alan düşünsün güzel maxiler yapıyolar da kymco 700 lük çıkarmışya 250 kalitesi koymuş resimlerde anlaşılıyodu ya onca paraya o işçilik olmamış bee
daha fotolarda belli oluyodu 700 lüğü ancak bu 400 lük kaliteli bişiye benziyor
almak isterdim doğrusu
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
xciting yazısını nerde görsem kymco fanatiği amora nickli bi kişi geliyor aklıma adam ne fanatikti :D
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
honda silwerwing 600 gibi kronik sorunu olmayan bi maxiscooter varken ve 19 milyar civarındayken symnin 400lüğüne 18 milyar vermem.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
:):):)

Symnin yeni 400 lüğü 18.000 bin. Sym türkiyede fiyat konusunda 2 yıldır kayışı koparmış durumda.

Kymconunda fiyatları 40 yıllık hondadan pahalı . Dawntown 300 kampanyalı 11.950 Sh 300 11.500:)

14.000 en düşük bekleyebiliriz

Bende aksine Honda'nın fiyatlarını çok yüksek buluyorum, örneğin pcx125 :)

Kymco'nun o paraları hakettiğini düşünüyorum. Motorda kullanıcının ihtiyaç duyacağı her türlü aksesuar fazlasıyla var.

Ayrıca 250'lik modellerde bile çift ön disk ve çelik fren hortumlarıyla geliyor scooterlar.

Fotoğraftaki modelde ABS olduğu görülüyor, eğer ABS'li model gelirse fiyat 14bin'i geçebilir tahminimce.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kymco herseyi iyi güzel hoş yapıyorda şu plastik kalitesini biraz yükseltse artık.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Birisi amonRA mi dedi :). Ozledik kendisini olsaydida su konu senlenseydi. Onsuz kymco. Konusu cok yavan kaliyor :(

Bu motorlarin satis fiyatlari gibi parca fiyatlarida hondadan assagi degil.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Birisi amonRA mi dedi :). Ozledik kendisini olsaydida su konu senlenseydi. Onsuz kymco. Konusu cok yavan kaliyor :(

Bu motorlarin satis fiyatlari gibi parca fiyatlarida hondadan assagi degil.

Walla yaf, ne eğlenceli adamdı. Özlüyorum bazen, yalanım varsa n'olayım :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
honda silwerwing 600 gibi kronik sorunu olmayan bi maxiscooter varken ve 19 milyar civarındayken symnin 400lüğüne 18 milyar vermem.
orası öyle ama duyumlarıma göre de silwerwing 7.5 litre benzın yakıyormuş ikincı elde onun için fıyatları diğerlerıne nazaran düşük meela 400 lüğü daha pahalı yada aynı fıyata
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst