- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
0 ı 4.500 ü geciyor dahada fazla ama cok iyi motordur ..140 basan videoları var..ve bircok ybr ve tvs den hız bakımından cok iyi.
izzet sen adem abine sor bakalım bakalım ne kadar ybr dumanı yutmuş o 155cc titan ı ile boş boş konuşma turşusu çıkmış ybr yi mondial cub bile geçer
ama bakımlı saat gibi çalışan bi ybr yi geçmesi biraz imkansız
modenas dediğin motor 140 yapar ama o hızda üzerindeki adamı fırlatır atar titreşim boldur
hele apache ile hiç karşılaşmasın benim bi arkadaşta apache var bu klasmanda rakibi yok cbr125 dahil