Yıllar önce Kymco'nun 2 zamanlı scooter'ıyla izmirin altını üstüne getirdiydim.
Çok dayanıklı motorla 2 ay gezdim, sadece bir defa ayna kırıldığı için servise gittim. Üstelik pizzacı motoruydu. Kymco motor olarak çok iyi ama fiyatlar orantısız
CK 125 güzel motor ama görüntü çok kıro be kardeşim.
Ama izmirden kymco'culara Narlıdere'de Ramazan Usta'yı servis olarak şiddetle tavsiye ederim......