Kymco KYMCO GRAND DİNK 250CC fazla gösteriyor

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
7
arkadaşlar ben 2 yıldır kullanmatayım granddink250'yi fakat göstergesi 10km fazla göseteriyor gibi geliyor bunun farkına varan var mı başka?
 
Katılım
18 Ağu 2005
Mesajlar
35
Selam, ben de 1-2 aydır aynı motoru kullanıyorum. Geçen hafta navigasyon cihazımı ön cama yapıştırıp hem hız hem de mesafe kontrolü yapayım dedim. 0'dan, 55-60km ye kadar ki hızlarda hep tam olarak 5 km fazla gösterdi. 60km den sonra fark 6-7 km oldu. Ancak daha sonra ölçüm yapamadım. Çünkü nav. cihazı titreşimden dolayı camdan düşmeye başladı...Dolayısıyla daha üst hızlarda ne kadar fazla gösterdiğini ve km sayacının doğruluğunu test edemedim. Ancak ileri bir tarihte nav. cihazını sağlam bir yerlere tutturup tam ölçümleri mutlaka yapacağım....
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
7
Selam, ben de 1-2 aydır aynı motoru kullanıyorum. Geçen hafta navigasyon cihazımı ön cama yapıştırıp hem hız hem de mesafe kontrolü yapayım dedim. 0'dan, 55-60km ye kadar ki hızlarda hep tam olarak 5 km fazla gösterdi. 60km den sonra fark 6-7 km oldu. Ancak daha sonra ölçüm yapamadım. Çünkü nav. cihazı titreşimden dolayı camdan düşmeye başladı...Dolayısıyla daha üst hızlarda ne kadar fazla gösterdiğini ve km sayacının doğruluğunu test edemedim. Ancak ileri bir tarihte nav. cihazını sağlam bir yerlere tutturup tam ölçümleri mutlaka yapacağım....

ewt bende düşündüm navigasyon takmayı ama elektrik kablosuydu tutturması zor olacağından vazgeçtim!!!!!

ben n95'te garmin navigasyon programıyla baktım motorda 90'ken telefonda 82 falandı sanki
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Scalalı analog göstergelerin neredeyse tümü %5 - 10 arası hatalı vede genelde yüksek gösterir.Benim motorda hem scala hemde digital gösterge var.İbre neredeyse hep 10km'h fazla gösteriyor.Bende digital göstergeyi dikkate alıyorum.
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
7
Scalalı analog göstergelerin neredeyse tümü %5 - 10 arası hatalı vede genelde yüksek gösterir.Benim motorda hem scala hemde digital gösterge var.İbre neredeyse hep 10km'h fazla gösteriyor.Bende digital göstergeyi dikkate alıyorum.



kymco 250cc'de sadece dijital gösterge var zaten ama sanırım genede fazla gösteriyor!!!! siz dijital faazla gösertmez mi diyosunuz
 
Katılım
18 Ağu 2005
Mesajlar
35
ewt bende düşündüm navigasyon takmayı ama elektrik kablosuydu tutturması zor olacağından vazgeçtim!!!!!

ben n95'te garmin navigasyon programıyla baktım motorda 90'ken telefonda 82 falandı sanki

Bende Garmin Nüvi200 var, arabada vantuzla cama yapıştırarak kullanılıyor. Ebay'den bu nav.cigazını motorda kullanabilmek için aparat getirttim. Çin motorumun gidonuna bu aparatı bağladım ve çok rahat kullanabiliyorum. Ancak Grand Dink'te bu şansım yok, çareler düşünüyorum.

Scalalı analog göstergelerin neredeyse tümü %5 - 10 arası hatalı vede genelde yüksek gösterir.Benim motorda hem scala hemde digital gösterge var.İbre neredeyse hep 10km'h fazla gösteriyor.Bende digital göstergeyi dikkate alıyorum.

Grand Dink 250'nin hız ve mesafe göstergesi zaten dijital....:)
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
7
Bende Garmin Nüvi200 var, arabada vantuzla cama yapıştırarak kullanılıyor. Ebay'den bu nav.cigazını motorda kullanabilmek için aparat getirttim. Çin motorumun gidonuna bu aparatı bağladım ve çok rahat kullanabiliyorum. Ancak Grand Dink'te bu şansım yok, çareler düşünüyorum.



Grand Dink 250'nin hız ve mesafe göstergesi zaten dijital....:)

o aparatı granddinke takamaz mıyız;?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 AM ----------

bu arada sendede granddink 250cc varmış arkadaşım sen tekerliklere ne kadar hava basıyorsun bu arada?
 
Katılım
18 Ağu 2005
Mesajlar
35
o aparatı granddinke takamaz mıyız;?


bu arada sendede granddink 250cc varmış arkadaşım sen tekerliklere ne kadar hava basıyorsun bu arada?
Maalesef mümkün görünmüyor, çünkü aparat çıplak boru gidona takılabiliyor. Ebay'den başka bir yerlere koyabileceğim daha uygun bir aparat araştırıyorum, bulunca bilgilendiririm.

Motoru alalı yaklaşık 2 ay oldu, lastik havalarını hiç ellemedim. Geçenlerde basit bir şey için servise uğradığımda lastikleri kontrol edip 28-30 ya da 32 hava basmışlardı....

Bu arada ben de sana bir soru sorayım;
Aynalarından memnun musun? Ben hiç değilim. Görüş açıları kıt, bakmak için resmen kafayı eğmek gerekiyor ve yoldan kopabiliyorsun. Serviste ustayla konuştuğumda gidonda normal aynalar için yer olduğunu söylemişti. Elektrikli aynaları çıkartıp, gidona normal ayna takmayı düşünüyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
7
Maalesef mümkün görünmüyor, çünkü aparat çıplak boru gidona takılabiliyor. Ebay'den başka bir yerlere koyabileceğim daha uygun bir aparat araştırıyorum, bulunca bilgilendiririm.

Motoru alalı yaklaşık 2 ay oldu, lastik havalarını hiç ellemedim. Geçenlerde basit bir şey için servise uğradığımda lastikleri kontrol edip 28-30 ya da 32 hava basmışlardı....

Bu arada ben de sana bir soru sorayım;
Aynalarından memnun musun? Ben hiç değilim. Görüş açıları kıt, bakmak için resmen kafayı eğmek gerekiyor ve yoldan kopabiliyorsun. Serviste ustayla konuştuğumda gidonda normal aynalar için yer olduğunu söylemişti. Elektrikli aynaları çıkartıp, gidona normal ayna takmayı düşünüyorum....

ben önermem hiç estetik durmaz ben sana söleyeyim!!!

aynaların kötü yanı dışta kaldığı için aralardan geçekern dikkat etmek gerekiyor çarpabilir biyere!! ama onun dışında ii bence


birde ben vakumlu bir aparat aldım ön cama yapıştırdım ama zamanla vakum camdan düşüğyo:((
 
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
1
kymco250

arkadaşlar bende bu hafta allah kısmet ederse bir kymco250 almayı düşünüyorum genel görüntüsü hoşuma gitti beğendim ama kullananlardan motor hakkında genel bilgi almak istiyorum.kullanıcıları memnun mu servisten şikayetleri varmı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ayni motora sahip oldugum icin konuyu hortlatayim evet motor durumlari ne durumda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst