KYMCO Grand Dink 250/Xcting 250 Hakkında Görüşleriniz Nelerdir.

Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Arkadaşlar Merhaba Ben Sıfır KYMCO Grand Dink 250 veya Xcting 250 ama Gönlüm Grand Dink'ten yana çünkü Xcting biraz pahalı geldi. Sizin bu motorlar hakkında görüşlerinizi öğrenebilir miyim ? Artıları-Eksileri nelerdir? Memnuniyetiniz ne derece ? KYMCO için Mondial ile aynı taiwan motoru alma diyorlar yardımlarınızı ve görüşlerinizi bekLiorum teşekkürler...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mondial e taiwan motoru diyen çok bilmiş milletimize hayranım... ikisininde taiwan la alakası yok kymco kore markasıdır..

grant dink250 çok güzel bir scooter daha kıvrak kibar ben olsam grant dink derim çünkü 150cc olan modelinin bile nasıl gittiğini gördüm...
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Anladım arkadaşım. Ben de grand dink 250 almayı düşünüyorum daha doğrusu ikisi arasında kararsız kaldım ama fiyatı nedeni ile grand dink daha makul bi seçim gibi geliyor. Ama herkes Kymco ne taiwan malı dandik motor mondialle farkı yok falan filan diorlar. Görüşleriniz artıları eksileri nelerdir kullanan arkadaşlardan yardm bekLiorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bundan sonrasını kullanan arkadaşlar yazsın... aslında grant dink topiğine yazsan daha iyi olurdu
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
eğer bütçen el verirse xciting daha donanımlı ama grant dink te fena değil.tabi ayrıntılı bilgiyi o modelin başlığından öğrenebilirsin..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
bence de imkanlarını zorla xciting al. tekerleri daha büyük, avantajlıdır.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Mondial ÇiN, Kymco Taiwan markasıdır.

Taiwan (Tayvan) dünyada en yüksek motosiklet kullanımının olduğu ülkedir ve son derece sağlam makinalar üreten markaları vardır. SYM, Kymco, TGB gibi..

Kymco, scooter'ın anavatanı Italya'da bile pazar payında 2. sırada bir marka. Sağlamlığından şüphen olmasın. Kendi sınıfındaki tüm japonları suya götürür susuz getirir.

Bütçen elveriyorsa Xciting 250 al ama biriktirmekle vakit kaybetmek istemiyorum dersen Grand Dink 250 de çok iyi makinadır. Seni üzmez.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
bende yenı aldım bence scooterı dıger motorlardan ayıran onune bıseylewr koyabılmektır.kesınlıle konforlu ve saglam hızlı.basmassan 125 lık motorlarkadar yakıyor sakın ıtalyan ve japon morlara ıkı kat fıyat odemeyın.aynı kalıteyı daha ucuza alın kymco sym gıbı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grand dink 250 aldim bende ve cok menunum tavsiye edilir honda yamaha kalitesini daha ucuza alabileceginiz yegane motosiklet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst