- Katılım
- 19 Ocak 2010
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba Ben Sıfır KYMCO Grand Dink 250 veya Xcting 250 ama Gönlüm Grand Dink'ten yana çünkü Xcting biraz pahalı geldi. Sizin bu motorlar hakkında görüşlerinizi öğrenebilir miyim ? Artıları-Eksileri nelerdir? Memnuniyetiniz ne derece ? KYMCO için Mondial ile aynı taiwan motoru alma diyorlar yardımlarınızı ve görüşlerinizi bekLiorum teşekkürler...