Kymco Agility 50cc ARIYORUM!!!

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Arkadaşlar!!!

Kymco Agility 50cc almak istiyorum. İstanbul plakalı ve İstanbul'da olan araçlarla

ilgileniyorum. Satmak isteyen bir arkadaş varsa bana özelden ulaşabilir. Mesajlar

yanıtsız bırakılmaz.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Bende bir tane var. Şimdi arkadaşımda istiyor. Hem 50cc şehir içinde yeterli...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
bence 125 al bazı zamanlar geliyo hız istiyosun....(sollamalarda mesela :cat:)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
bence 125 al bazı zamanlar geliyo hız istiyosun....(sollamalarda mesela :cat:)

Hız tabi gerekli oluyor ama bu devirde ekonomi ön planda oluyor. İnan bu motor hiçbir şey yakmıyor. Vergisi yok, parçası ucuz ve her şeyden önemlisi bir KYMCO...:cat:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
ya arkadaslar AGILITY 50 km de ne kadar yakıyor bılen varmı bu kış almayı dusunuyorum da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst