Kuzene motor bakıyoruz RKS R250 mi Yamaha R25 mi?

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Nasıl karşılaştırmalar böyle bunlar yav :D

Şimdi R25'in o fiyata muhtemel içinden geçmişlerdir; benzer şekilde RKS'yi zaten fabrikadan cıkmadan hazır içinden geçilmiş satıyorlar :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bu 200-250cc motorları kullananlar hep son hızda sürmekten sürekli yüksek devirde kullanmaktan motorların canını çıkarıyorlar. 120'den sonrası iyi değil bunlar için, hadi R25 çift silindirli, yüksek devir çeviren bir motor onda da olsun olsun 150 oldu daha fazlası motora yazık. sport tipli olunca sürekli hızlı gitmek gerek diye anlıyorlar, kullanıcı kitlesi de genç olunca böyle oluyor.
Bir de çin malı motorlarda zaten malzeme dandik, montaj da Türkiyede dandik yapılıncabir de servisleri bisikletçiden bozma olunca hep sorun hep sorun.
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
250sr dur dur tamam linçlemeyin hemen 🙂 bu iki motosiklet aynı fiyatlarda mı peki ya biraz saçma gibi ama alacağınız r25 ne alemde olacağı çok önemli
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
250sr dur dur tamam linçlemeyin hemen 🙂 bu iki motosiklet aynı fiyatlarda mı peki ya biraz saçma gibi ama alacağınız r25 ne alemde olacağı çok önemli

diyosun ki üstünden gecilmiş r25 alıp "birşey cıkar mı" diye dertlenmesi yerine 250sr alıp "ne zaman bişey cıkacak" diye heyecanla beklesin :D
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
diyosun ki üstünden gecilmiş r25 alıp "birşey cıkar mı" diye dertlenmesi yerine 250sr alıp "ne zaman bişey cıkacak" diye heyecanla beklesin :D
Ne zaman mı 😅 piyasası var diye kartla sr alıp alıp koydum bir ara garaja hani millet diecast model biriktirir ya ha öyle bakıyordum çünkü bir süre birine binmek durumunda kaldım sr kullanıcıları linçler şimdi ama yok abi ne zaman çıkacağı boşver her bismillah diyip kontağa dokunduğumda bişey çıkıyor maşallah ☺️☺️
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ne zaman mı 😅 piyasası var diye kartla sr alıp alıp koydum bir ara garaja hani millet diecast model biriktirir ya ha öyle bakıyordum çünkü bir süre birine binmek durumunda kaldım sr kullanıcıları linçler şimdi ama yok abi ne zaman çıkacağı boşver her bismillah diyip kontağa dokunduğumda bişey çıkıyor maşallah ☺️☺️

forumun cf-moto düşmanı olarak sana laf eden olursa bende onlara ederim problem yok :D
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
forumun cf-moto düşmanı olarak sana laf eden olursa bende onlara ederim problem yok :D
Ahahaha eyvallah ama şu clx 700 mü bi motoru var aşırı merak ediyorum her an bi çılgınlık yapabilirim şimdi yiğidi öldür hakkını yeme 😂😂
 
Katılım
3 Tem 2025
Mesajlar
249
Motosikleti
Motoru satıldı...
Clxler biraz daha kaliteli nk ve Sr lara göre ama ben genede o topa girmem gider 50.000 de 2016-2017 mt25 alırım nk almam etrafımda gördüğüm sorunlardan dolayı o raddeye geldim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ahahaha eyvallah ama şu clx 700 mü bi motoru var aşırı merak ediyorum her an bi çılgınlık yapabilirim şimdi yiğidi öldür hakkını yeme 😂😂

bu aletler yurtdışında da var, senin ülkendeki çöp problem orada :D

adamlarda evet kronik var, yurtdışında servisi/parçası değiştirildiğinde aynı şeyi tekrar yaşamıyorsun bile.
bizde yağ pompası uçan adam sabri misali allah diye fırlatıyor canı sıkıldıkça :D

CF moto almayın, aldırmayın. Hatta alacam diyenlerle dalga gecin de vazgeçsinler :D
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,893
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
ulan bi ben sıkıntı yaşamadım heralde cfmotoyla başıma tek gelen olay ekranın gitmesiydi onu da garantiden 1 haftada getirip taktılar
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
ulan bi ben sıkıntı yaşamadım heralde cfmotoyla başıma tek gelen olay ekranın gitmesiydi onu da garantiden 1 haftada getirip taktılar
bir arkadaşım da 650mt den çok memnun oda sadece ekranı garantiden değiştirtti o kadar 30kkm de yol yapmıştır en az.
 
Katılım
25 Ara 2022
Mesajlar
83
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS125
Rs200 önermeyin abi, neredeyse herkesin altında oyuncak gibi kalıyor... kız motoru olmuş o öyle söyleyeyim, genç çıtı pıtı hatunlara çok yakışıyor ve çok görüyorum hatunlarda o motoru.

Racing kasa takıntınız yoksa sağlamlığından ötürü dominar 400 ug en mantıklı seçim olur, hem güç olarak R25 ile aynı hemde çok karizma motor ve sağlam motor, masraf çıkarmıyor ve satması da pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

zaten baksanıza sanki belediye dağıtıyormuş gibi herkesin elinde dominar var, tabi 250cc çok görüyorum o ayrı, 250cc alınmasını ben önermem, o ağırlık ile 250cc çok yetersiz kalır.

dominar çok tutuldu, sağlam, ucuz, servis ağı geniş, parça sıkıntısı yok, güçlü ve piyasası var... tabi titremesi ve konforsuz olmasına katlanmak gerek.

edit: motor kullanmayı yeni başlayan arkadaşım 1 ayda 3 kez motordan düştü ama küçük motorlar ile kaza yaptı hep, ona kullanması için benim dominar 400'ü verdim ve çok beğendi, dengesi ve gidişine bayıldı ama oda racing hastası, gitti kendine cfmoto 250 sr aldı ve 1 ay kullandı şimdi satmak istiyor...

yani acemi olmak büyük motor süremeyeceğiniz anlamına gelmiyor, acemi iseniz hız kurallarına uymaya özen göstermeniz gerek.
r25 neyse rs200 de o , her iki motoruda belediye dağıtmış gibi herkesin altında var. O fiyatlara ya çinli alıcaksın ya da bunlar gibi kendini kanıtlamış motorları
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem genel acemi hem de motorun acemisiyse insan o gaz kolunu çok çevirmemeli ben kendim bunu tecrübe ettim.
Yazınızda da mantıklı bir yere değinmişsiniz. Boyu 1.80 üstü ise rs200 oyuncak gibi kalıyor ben kendimden biliyorum, boyum 1.83-1.84 falan rs200 de altımda oyuncak gibi benim raider da oyuncak gibi. Rs200'e bir oturdum eğilmeme rağmen kollarım çok yukarıda kaldı, garip bir oturuş pozisyonu oldu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


RKS'nin servis ağıda iyi değil bisikletçiden bozma insanlara servislik veriyor adamlar
mesela benim burdaki servis şehrin tek servisi (RKS,Bajaj,Tvs,Küba gibi markaların bayiliği var) ancak motoru bakıma götürüyorsun motor soluklanmadan açıp yağı değiştiriyorlar, sıcak bloğa buz gibi yağı koyup kapatıp motoru test ayağına kesiciye falan sokuyorlar o yüzden alıcaksan bile şehrindeki servisi iyi araştır. Servis bulamazsanda işinin ehli bir usta bulmaya bak.
Rs200 zaten sport touring bir motor, şasesine kadar ns200 ile aynı, yatılacak bir motor değil naked da oturuş poziysonu neyse ondada öyle oturacaksın mecbur. Benimde boyum 1.75 ancak ayaklarımın yarısı değiyor motorun üstünde, r25 e göre çok daha yukarıda bir selesi var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst