[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hayati abi çanakkale işini biraz netleştirelim zaman yaklaşıyor ne ğün yola çıkacagız nerede kalacağız(çadır veya otel) otellerde ön revarvasyon yapılması gerekiyomuş haberiniz olsun
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Alparslan sen programını yap.Benim iş suya düştü gibi oldu.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
alp cim sen organizasyonu yap biz gene her zaman olduğu gibi KATILMAYIZ :queen: şaka bi tarafa ben gelmeyi çok istiyorum ama malum ufak bi operasyon geçirecez 12 martta 18 ine kadar motor binecek hale gelirmiyim bilmiyorum :silent: onun için bişey diyemiyorum kardeşim
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bakalım gidicek bi kişi dahi bulsam gideceğim bakalım bonapart ehliyet işini hallederse onunla yola çıkarız. mustafa abi de gelirim demişti ama bide ona soralım bakalım.yoksa benim gitme işide yatacak
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
ben işlerimi ayarlarsam geleceğim alpaslan ama şimdiden benim icin konuşmak cok erken malumki iş olursa calışmamız gerekiyor
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
çadır yerleri varmış oralara atarız çadırı tulumuda sipariş verdim artık gelemiyenlerin yerine kayif çatması kaldı çanakkalede. her sene festivalde de aynı şey oluyo millete haber veriyorum herkes gelirim diyo ama gün geldiğinde tek başıma gidiyorum inşallah bu gezide öyle olmaz.artık taş kimin başına gelirse:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
düştük valla 2.inci sayfaya.Nerdesinizzzzzzzzzzzzzz?????????????????
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi sabit tayfa başka kimse yok, bu arada cumartesi buluşalım mı?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Cumartesi ya da pazar yapalım bişeyler artık...Afyon Özdilek mesela...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
pazar yağmur ihtimali var ctesi olabilir aslında bi özdilek illa şehir dışı olmasıda şart değil canım bi toparlanalım şöyle alp yap bakalım bi organizasyon:cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ok zeki hemen bi organizasyon yapıyorum.
Çay içmeye gidelim hisara ne dersiniz?
veya
pazara günü kahvaltıya çamlıcadaki lokantaya gidelim?
bu ğün netleştirelim yarına fiyat almaya gideyim.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
:queen: :queen: :queen: :queen:
ok zeki hemen bi organizasyon yapıyorum.
Çay içmeye gidelim hisara ne dersiniz?
veya
pazara günü kahvaltıya çamlıcadaki lokantaya gidelim?
bu ğün netleştirelim yarına fiyat almaya gideyim.
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar metoroloji pazar yağmur var diyo ona göre habarınız olssun
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
ohoooo kimseden ses seda yok alpcim ben sabah enverin oraya gidicem 9 buçuk gibi benim motoru götürücem bi baktıralım sağına soluna yağını tuzunu falan değiştirelim malum bundan sonra gezeriz artık işim öğlene biter heralde oralarda olucam öğleden sonrada takılırız olmazsa beraber. telefonlaşırız katılmak isteyenlerlede tlfonla irtibat kurarız artık ben öğlen işim bitince ararım seni
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
KÜTAHYA MT uyuyor arkadaşlar neredesiniz pazar günü gidilecek mi afyona haber verin bakalım yoksa motorlar yine garaj mı bekliyecek
motorcu dediğin yagmur dan çamurdan korkmaz yahu:bounce: misal örnek ben
bu kadar gazı tüpe verseydik patlatırdık artık:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst