- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,511
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
Valla ya, kompleks oluyorum; herkes ceo herkes founder, herkes president :queen:
Hay ağzına sağlık bir de Founder, Co-Founder diye ünvanlar var sanki atomu parçalamış p.z.v..k
Valla ya, kompleks oluyorum; herkes ceo herkes founder, herkes president :queen:
O zaman feysbokuna nasıl yazacak "hayat üni. mezun", "kendi işinin patronunda çalışıyor" diye?