KÜRKE VE HAYVAN KATLİAMINA HAYIR!

Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
hayatım boyunca bu kadar şe......, o...... ç......, insan görmedim..... bunların insanlıkla falan ilgisi yok bunlar düpe düz o........ ç........ böylelerini gördükçe insanlığımdan utanıyorum..... şu anda elim ayağım titriyor..... ş....... köpekler..... ulan üç beş kuruş para için değermi yaptığı işe bak şunların.... o.... ç...... a..... s..... ç........ bunlar insan falan değil yaw
:pr: :pr: :jocolor: :jocolor: :pr: :pr: :jocolor: :jocolor: :pr: :pr: :jocolor: :jocolor: :pr: :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu baboşlar niye moralimizi bozarsınız be yav.gerçekler acıdır..acıtır diyorum sadece.. allahım biz insan türüne akıl fikir ihsan eyle ya rabbi....
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
37
Bu videoyu geçen haftalarda seyretmiştim. Daha doğrusu tamamını seyredemedim, gözlerimden yaşlar boşandı. Sonra düşündüm; bunu nasıl çekmişler. Çekenin aldığı risk! Düşünsenize adamı bir farketseler, hayvancağızlara yaptıklarından daha azını mı yaparlardı? Tanrı hepsinin belasını versin. :jocolor:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
89
PROMETHEUS önce bu sayfa kitlendi diye kızmıştım ama bu mesaj sabitlenirse inan çok sevinecem bu konuyu kimin açtığı önenmli değil kimin devam ettirdiği önemli eğer sen devam ettirebiliyorsan teşekkür ederim :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
teccol, abi pro 2 ay önce modluktan istifaetti arada bir siteye girer çıkar o kadar zaten bu başlıkta sabit
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
adamlar da mağra adamı , onları giyenlerde. o darvinin teorisi ahada bu cins için geçerli. hala atalarına özeniyorlar. benliklerine oturmuş orman kanunu.
yüce ALLAHIM elbet bilir...
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
3
yaw bu nedir be abi... insanlığımdan utandım. nasıl bi vicdan bunları yapabilir yaw. bunlar şerefssizler haysiyetsizler. çok sinirlendim ellerim titriyo..............................
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
adamların şahsına ve bilimum yakınlarına küfür etim kesmedi , ailesi ve yakın akrabalarındaki dişileri sado-mazo fantezilere ortak ettim oda olmadı ''bunu yapanların en sevdiği insanları alacan gözlerinin önünde kafalarını yere vuracan'' hah bu biraz kesti beni
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
22
Ben benzeri görüntüleri geçen sene izlemiştim.. bu linkteki görüntüleri izlemeyeceğim çünkü içim kaldırmaz.. tamamen dehşet.. tamam doğanın kanunu belirli oranda sayıları azaltılmalı ama bu şekilde değil..

geçen sene o görüntüleri izledikten sonra onları üstlerinde taşıyanlardan tiksinmiştim..

düşünen varlıklar olarak bizlere muhtaç olan tüm varlıkları hor görmeden elimizden geldiğince onlara yardımcı olmamız gerekiyor..
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Mondial bu başlığın açılmasının çok zaman olması önemli değil. Önemli olan bu vahşetin halen sürüyor olması! Başlık açıldığında sitemizde 5.000 kullanıcı mevcuttu ve şu anda 17.000 kullanıcı var bu da demek oluyor ki daha çok kişi görecek bu vahşeti ...
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Belalarini Versİn. ÖlÜm Her Canli İÇİn KaÇinilmazdir. Ancak ÖlÜmÜn BÖylesİnİ HİÇ Bİr Canli Hak Etmİyor. Mİlyonlarca Trİlyonlarca Kez Lanet Olsun.
TeŞekkÜrler Pro. Bİzlere İnsan OlduĞumuzu HatirlattiĞin İÇİn. Zaten Ne Zaman KÜrklÜ Bİ Kokana GÖrsem Mİdem Bulanir Ve Tİksİntİ İle Bakarim... Gİyene De ÖldÜrene De Lanet Olsun.
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
:pr: :pr: :pr: İnsan olduğum için gerçekten utanç duyuyorum, Şerefsiz mi diyeyim o..... çocuğu mu diyeyim bilemiyorum ama zaten hiçbiri şu an duyduğum kini ve nefreti bastıramıyor. O insan müsfettesi burada olsa şu an onu ve diğerlerini çıplak ellerimle öldürebilirim. Prometheus bu ve diğer konularındaki duyarlılıların için yürekten teşekkür ve tebrik ederim dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst