kaplan işkence yapmaz örücek pişirmez antiloplar nükleer füze kullanmaz orangotonlar ise zırhlı birliklerle ormanda teror estirmez dimi? Ben kimseyi savunmuyorum eğer okudunu anlıyabiliyorsan tabi anlamıyorsan savunuyorum o ayrı :] .Dedim şey çok basit bizler insanız kendi ihtiyaçlarımız doğrultusunda çevremizi şekillendiren akıllı yaratıklarız.Bu cümleyi anlıyanlar el kaldırsın devamını anlatcam onlara çünkü.Şimdi biz insan oğlu denen varlıklar besin zinciri daha doğrusu evrim dagının en üstünde oturan sakinleriyiz ve ihtiyaçlarımız (ekonomik vb..) doğrultusunda daha alt yaşam türlerini kullanırız mesela serbestce doğada yaşaması gereken bir köpeği evimize alırız besleriz kendi duygularımızı tatmin etmek için onun yaşam tarzını bizimkisine uydururuz aşılar yaparız kıyafetler giydiririz hatta zararlı olmasına karşın bize itici pis geldiği için hayvanı yıkarız.Şimdi buraya kadar anlıyanlar gene el kaldırsın.İyi devam ediyoruz.Şimdi bir arkadaşımız medeni cesaret gösterip soru sordu hemen cevaplim ama ilk önce soru neymiş.Efendim ben köpekleri insanlardan korumak için evime alıp besliyorum.Evreka demiş Arşimet zamanında bende cevap olarak şunu diyorum arkadaşım sana ÇEvreyi kirleten kendi doğrultusunda şekillendirip hayvanlara yaşam alanı bırakmayan insan oğlu yani sensin bunun sorumlusu yaptıgında timsahın gözyaşlarından daha öteye geçemez.Bununla yaşamyı öğrenmelisiniz.İnsanoğlu kendi içinde bile bu evrim savaşını vermektedir ki en doğrusu budur doğanın kanunu.Şimdi oku yazması olan az biraz da iq seviyesi 80 ve üstü olan arkadaşlar sanırım dediklerimi anlamışlardır ve benim neyi savunup savunmadıgımıda idrak etmişlerdir o yüzden mahkeme kapanmıştır.