KÜRKE VE HAYVAN KATLİAMINA HAYIR!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cemocan, anladığım kadarıyla artık deri eldiven veya mont giymeyeceksin.. kot sana yakışır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
imrenmek mi ??? nassı yani ????????????????????????
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
45
RESMEN ŞOKUM İNSANOĞLUNUN BUNU YAPABİLECEĞİ,NE BİLE İNANMAZDIM EĞER İZLEMESEYDİM.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
9
niyazierk' Alıntı:
Bu yalancı dünya da üç kuruşluk heva ve hevese kapılıp; ister hayvan, ister insan olsun, bu eziyeti yapanların hesap vereceği yer de var. Üzülmeyin. Kuvvetli olduğu için, insanlara da aynı eziyetin daha fazlasını yapmıyorlar mı? Irak ve Filistinde olanlar kamera önünde cereyan etmiyor. Orada insanların uzuvları böyle canlı canlı kesiliyor. Bu insan görünümündeki mahlukların hesap vereceği yere yavaş yavaş yaklaşıyoruz. Kıyamet ve ahiret niçin var ki? Bu vahşeti üzülerek seyretmekle, zevk alarak seyretmenin bile cezasının ve mükafatının olduğu yer orası. Kıyamete kadar bir peygamber daha gelmiyeceğine göre, bu tür görüntülerin eksilmeyip artacağı ve kıyametin hak edileceği günler geliyor. Şahsen ben sonuna kadar seyredemedim ve kıyamet neden kopmuyor ki? dedim. Ama inşaallah bizim gibi düşünenlerin çokluğu nedeniyle kopmuyordur, diyorum.
+1

işte bunları gördükçe YAŞASIN CEHENNEM diyorum
 
Katılım
27 Ocak 2005
Mesajlar
30
Pauıauahuahauhauahua Kürke ve hayvan katliamı karşı diyoruz ama motorsiklet sitesindeyiz ne büyük bir ironi.Çevreyi kirleterek asvatla yaşam alanlarına girerek zaten hayvanları katlediyoruz neden uğraşimki böle geyik işlerle.Hayvanlar evrimlerini gerçekleştiremediler bu yüzden bizim endüstriyel sektörümüzde yok olmaya mahkumlar zaten elimizde onları clonluyrak diriltecek teknoloji mevcut her şey evrim işidir beyler ve bayanlar neden kendi türümüz dışındaki türleri düşünelimki a bize faydaları vardır mesela eylendirriler köpekler besin sağlarlar balıklar inekler yaşatırız ama yaşaması bizim için gereksizleride yok ederiz tıpkı şu an içinde yaşadıgımız dünyadaki gibi etikmi değil ama kim takar etiği.
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
hayvan katliamı ve kürke karşıyız

prometheus valla geçenlerde izledim ben onu arkadaşım bir gör dedide valla onu yapanları ne yapmak lazım düşünemedim hayvanlara olandan sonra çok üzüldüm hayvanlar için ...
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
hayvanlara onu yapan insanında derisini yüzmek lazım canlı canlı ki anlasın nasıl olduğunu .kusura bakmayın böyle yazı yazdığım için ama hayvanlara olanlardan sonra ne yazacağımı bilemedim aklıma ilk geleni yazdım ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünyamıza en çok zararı veren zaten insanoğlu değilmi üç kuruş için bunları yapanlardan ne beklersin ne insan sevgisi ne bitki nede hayvan sevgisi olsun :pr:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
bunun kürkçülükle alakası yok bunlar hayvanlara eziyet ediyorlar. hele o kedi işi hiç hoşuma gitmedi (şerefsizler). hadi kurt kuzu neyse anlayacam ama kedi köpek olmaz
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vandizel
DEMİŞKİ
Pauıauahuahauhauahua Kürke ve hayvan katliamı karşı diyoruz ama motorsiklet sitesindeyiz ne büyük bir ironi.Çevreyi kirleterek asvatla yaşam alanlarına girerek zaten hayvanları katlediyoruz neden uğraşimki böle geyik işlerle.Hayvanlar evrimlerini gerçekleştiremediler bu yüzden bizim endüstriyel sektörümüzde yok olmaya mahkumlar zaten elimizde onları clonluyrak diriltecek teknoloji mevcut her şey evrim işidir beyler ve bayanlar neden kendi türümüz dışındaki türleri düşünelimki a bize faydaları vardır mesela eylendirriler köpekler besin sağlarlar balıklar inekler yaşatırız ama yaşaması bizim için gereksizleride yok ederiz tıpkı şu an içinde yaşadıgımız dünyadaki gibi etikmi değil ama kim takar etiği.
bu sitede senin gibilerde var demekki sığ düşünen sığ insanlar :pr:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vandizel' Alıntı:
Pauıauahuahauhauahua Kürke ve hayvan katliamı karşı diyoruz ama motorsiklet sitesindeyiz ne büyük bir ironi.Çevreyi kirleterek asvatla yaşam alanlarına girerek zaten hayvanları katlediyoruz neden uğraşimki böle geyik işlerle.Hayvanlar evrimlerini gerçekleştiremediler bu yüzden bizim endüstriyel sektörümüzde yok olmaya mahkumlar zaten elimizde onları clonluyrak diriltecek teknoloji mevcut her şey evrim işidir beyler ve bayanlar neden kendi türümüz dışındaki türleri düşünelimki a bize faydaları vardır mesela eylendirriler köpekler besin sağlarlar balıklar inekler yaşatırız ama yaşaması bizim için gereksizleride yok ederiz tıpkı şu an içinde yaşadıgımız dünyadaki gibi etikmi değil ama kim takar etiği.

ALLAH sana akil fikir versin. amin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar filmi sonnuna kadar seyrettinizmi bilmiyorum ama hayvancağız kürkü tamamen yüzüldükten sonra hala canlıydı ve kafasını çevirip arkasına baktı,o an içim parçalandı.Allah tüm hayvanları bu insanlardan korusun.Bu arada ben çok yeni bir üyeyim ve forumdaki arkadaşların bu konuya duyarlılık göstermeleri (VANDİZEL HARİÇ) çok hoşuma gitti.DEMEKKİ DOĞRU YERE GELMİŞİM.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
VANDİZEL AMA SENDE Bİ İŞE YARAMIYOSUN BİZİM İÇİN GEREKSİZSİN YANİ!SENİNDE Mİ DERİNİ YÜZMELİ!GERÇİ BİRAZ ETİK DIŞI AMA KİM TAKAR ETİĞİ :jocolor: :jocolor: :jocolor:
 
Katılım
27 Ocak 2005
Mesajlar
30
Ben mevcut durumu size özetledim aaaaaaaaa çok yazık vahşi insanlar tüh kaka dicenize biraz çevrenize bakın ve hayatı anlamaya neden böyle olayların yaşandıgını anlayın.Allah bana akıl fikir vermişki bu gerçekleri öğrenmişim.Konuşmak kolay bu gerçekleri çürütmek zordur.Bizde hayvanları seviyoruz dimi gerçekleri görünce işitince ama çok çocuklaşıyorsunuz.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
bak hocam adın dizel hatta vandizel tamam geç kavrıyosun buna diyecek sözüm yok ama bu şekilde bir arpa boyu yol alamazsın!Allah sana akıl ve fikir vermiş ama lütfen onu doğru kullan dogru kullanmak senin elinde!
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vandizel
motor sürücüleri bu gibi konularda çok hassas olur bırak canlı bir yaratığı yoldaki ağaç gölgesinin bir çeşmenin değerini çok iyi bilirler
doğayla çok içiçedirler :farao: az yakıt yakar havayı az kirletirler çoğu evcil hayvan besler veya beslemiştir evet motorsiklet sitesindeyiz bu insanlardan çokça var burda bir tek istisna sensin hani sıkça diyoruzya motor bir ulaşım aracı değil yaşam felsefesidir diye anlatmak istediğimiz bu :bounce:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
vandizel

sen insanmısın bu nasıl bir düşünce tarzı anlam veremedim orda hayvanların derisini yüzüyolar sen gelmiş çevre kirliliğinden bahsediyorsun ne alaka çevre kirliliğiyle tamam canlılar yaşamını sürdürmek için diğer canlıları öldürür bu gerçek buna herkes katılır ama işkence yapmadan bir kaplan bile avını yakaladığında ilk boynuna saldırırki en kısa zamanda ölsün acı çekmesin diye bir hayvan bile bunu düşünebiliyorken sen nasıl oluyoda bu şerefsizleri savunabiliyorsun anlayamıyorum insanlığın bu kadarmı :jocolor: :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst