Bu yalancı dünya da üç kuruşluk heva ve hevese kapılıp; ister hayvan, ister insan olsun, bu eziyeti yapanların hesap vereceği yer de var. Üzülmeyin. Kuvvetli olduğu için, insanlara da aynı eziyetin daha fazlasını yapmıyorlar mı? Irak ve Filistinde olanlar kamera önünde cereyan etmiyor. Orada insanların uzuvları böyle canlı canlı kesiliyor. Bu insan görünümündeki mahlukların hesap vereceği yere yavaş yavaş yaklaşıyoruz. Kıyamet ve ahiret niçin var ki? Bu vahşeti üzülerek seyretmekle, zevk alarak seyretmenin bile cezasının ve mükafatının olduğu yer orası. Kıyamete kadar bir peygamber daha gelmiyeceğine göre, bu tür görüntülerin eksilmeyip artacağı ve kıyametin hak edileceği günler geliyor. Şahsen ben sonuna kadar seyredemedim ve kıyamet neden kopmuyor ki? dedim. Ama inşaallah bizim gibi düşünenlerin çokluğu nedeniyle kopmuyordur, diyorum.