Kumaş çanta arıyorum

Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
Herkese merhaba. Ben Honda CB 125 E kullanıyorum ve motoruma bir çanta arıyorum. Fakat plastik topcaseleri istemiyorum. Onun yerine arkaya takılabilen kumaş çantalardan arıyorum. Yani yeri geldiğinde çıkarabileceğim yeri geldiğinde takacağım. Bu tip depo üstü çantalardan çok var. Hatta telefon vb. koymak için yerleri de oluyor. Ama o depo üstü çantalar benim motosikletin arkasına olur mu hiç bilmiyorum.
Trabzon'da pek motosiklet malzemesi satan yer yok. Bana önerebileceğiniz çanta var mı?
Şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
http://www.hudsonderi.com/?urun-1549-Kappa-TK-733.html

arkaya da sabitleniyor diye biliyorum :) ayrıca içine 1 tane kask sığabiliyor ama depo üstü çantayı arka tarafta kullanmak pek sağlıklı olmaz gibi geliyor :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bende kappanın bi çantası var fiyatını hatırlamıyorum modelinide... ama çanta gerçekten kaliteli yolda giderken kapak yeri diğer 50 liralık çantalardaki gibi takur tukur oynamıyo. Ve istediğin zaman çekip çıkarabiliyosun çantayı kappaya bi bak istersen.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
çok teşekkürler. o yolladığınızın farklı modelini buldum. onun üst gözünün şeffaf olması işime yarayabilir.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/kappa-tk746-depo-ustu-canta-76453058
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Kumaş çanta iyi güzel de, motoru bir yere park ettiğinizde mutlaka yanınıza almak sıkıntısı var.
Yani yeri geldiğinde değil, devamlı yanınızda taşımalısınız.
Yoksa içindekilerle birlikte kumaş çantayı alıp götürmek çok kolay olur kötü niyetli birisi için.
Mesela kask, mont eldiven gibi alet edevat devamlı sırtınızda olacak. Ama plastik topcase olsa, koy içine kilitle oldu bitti.
Bizim motorlar için 35-36 litre olan çantalar ideal gibi.
Ben Kappa 35lt. kullanıyorum, çok memnunum. Bazen daha büyük olsaydı keşke diyorum ama bu motorda bundan fazlası hoş durmuyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ebayde çok güzel ve acayip hesaplı textil çantalar var. Uzun bir süre bagster marka en büyüğünden textil yan çanta kullandım. Belli bir süre sonra içindeki eşyaların da ağırlığıyla sarkma yapıp egzozda yanıyor. Motomaxtan almıştım. Yanlız bir süre sonra rengi acayip pis bir şekilde soldu, güneşe dayanmadı. Renk solması haricinde şikayetim yoktu.

Ancak dediğim gibi eğer gümrüğe takılmazsa en güzeli ebayden getirtmek en fazla 40$ falan. Türkiye'deki mağazalarda uyduruk pazar çantasından bozma ince çantalara 180 falan istiyorlar.

Aslında bu işlerden anlayan bir arkadaş bunlardan farklı modellerde dikip satsa cidden köşe olur. Çanta kumaşının metresi kaç para ki?
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
Kumaş çanta iyi güzel de, motoru bir yere park ettiğinizde mutlaka yanınıza almak sıkıntısı var.
Yani yeri geldiğinde değil, devamlı yanınızda taşımalısınız.
Yoksa içindekilerle birlikte kumaş çantayı alıp götürmek çok kolay olur kötü niyetli birisi için.
Mesela kask, mont eldiven gibi alet edevat devamlı sırtınızda olacak. Ama plastik topcase olsa, koy içine kilitle oldu bitti.
Bizim motorlar için 35-36 litre olan çantalar ideal gibi.
Ben Kappa 35lt. kullanıyorum, çok memnunum. Bazen daha büyük olsaydı keşke diyorum ama bu motorda bundan fazlası hoş durmuyor.

Dediğinizi düşüneceğim. Benim kumaş tercih etmemin bir sebebi de plastik topcaselere ısınamam. Dediğiniz doğru. Sürekli peşimde olacak. Ama şu modelin üst bölmesinin şeffaf olması beni etkiledi. Bluetooth kulaklık kullanıyorum ve birisi aradığında kimin aradığını görmek için telefona bakmam gerekiyor. Telefonu bu şeffaf bölmeye koyup işi kolaylaştırmayı düşünüyordum.

76453058_tn50_0.jpg


Ebayde çok güzel ve acayip hesaplı textil çantalar var. Uzun bir süre bagster marka en büyüğünden textil yan çanta kullandım. Belli bir süre sonra içindeki eşyaların da ağırlığıyla sarkma yapıp egzozda yanıyor. Motomaxtan almıştım. Yanlız bir süre sonra rengi acayip pis bir şekilde soldu, güneşe dayanmadı. Renk solması haricinde şikayetim yoktu.

Ancak dediğim gibi eğer gümrüğe takılmazsa en güzeli ebayden getirtmek en fazla 40$ falan. Türkiye'deki mağazalarda uyduruk pazar çantasından bozma ince çantalara 180 falan istiyorlar.

Aslında bu işlerden anlayan bir arkadaş bunlardan farklı modellerde dikip satsa cidden köşe olur. Çanta kumaşının metresi kaç para ki?

Ebayden bazen alışveriş yaparım fakat içimde her zaman bir gümrük korkusu olmuştur. Ama şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı. Yine de beklemeyi pek seven biri değilim :)
Dediğiniz gibi şu çantalardan üretilmeye başlansa çok iyi olur. Türkiye için zor değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst