Külbürütör kapağındaki tahliye çıkışı

Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Merhaba,

Asya 150 t1 scooter'da,
Külbürütör Kapağındaki yağ buhar çıkışı hortum ile,
Ucu açık şekilde aşağı sarkıtılmış.
Motor ısınıp gaz'a binince bu hortumdan aşırı derecede yağ akıtması yapmaktadır.
Motor yağı bu şekilde devamlı
Eksilmekte.

Külbürütör kapağındaki tahliyenin orijinal hali bağlantısı nasıl olmalıdır.

Külbürütör kapağındaki tahliye ile üst kapaktaki katalizör çıkışının bir ilgisi mevcut mudur.

Veya Bu soruna nasıl müdahale etmemi önerirsiniz.

Teşekkürler.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
Müdahale edemezsiniz hocam bloğun kendisinde sorun vardır. Orjinalinde hava filtresine bağlanır arkadan ama fazla yağı filtreye attığında filtreyi tıkaması da ihtimal dahilindedir. Dışarı boşa bırakılması daha iyidir zannımca. Katalizör ile bi ilgisi yoktur.

Subap keçelerinizden silindire yağ akıyo olabilir, yağ eksiltmesinin sebebi olarak onu kontrol ettirebilirsiniz.
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Müdahale edemezsiniz hocam bloğun kendisinde sorun vardır. Orjinalinde hava filtresine bağlanır arkadan ama fazla yağı filtreye attığında filtreyi tıkaması da ihtimal dahilindedir. Dışarı boşa bırakılması daha iyidir zannımca. Katalizör ile bi ilgisi yoktur.

Subap keçelerinizden silindire yağ akıyo olabilir, yağ eksiltmesinin sebebi olarak onu kontrol ettirebilirsiniz.

Subap keçelerindeki kaçaktan silindir içine yağ akıtması haricinde ,
Keçe kaçağından Külbürütör'e kompresör yapıp, Külbürütördeki yağı buhar tahliyeden şiddetli atmada mevcut.

(Motorun kendi yağ pompası külbürütör'e şiddetsiz şekilde yağ'ı yukarı taşımaktadır.)

Motoru komple dağıtmadan önce yinede sormak istedim.

Cevap için teşekkürler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst