Küçük Sportif ve Seksi: BMW Akula 310

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Hindistan menşeli firma TVS, BMW ile birlikte gerçekleştirdiği G310R projesi henüz son kullanıcıya ulaşmadan yeni bir prototip ortaya çıkardı. Yeni Delhi’deki otomotiv fuarında sergilenen TVS Akula 310 keskin sportif hatları ve karbon fiber karenajları ile oldukça şık bir motosiklet.

Fakat işin en ilginç tarafı karenajları kaldırdığınızda geride kalan şasi, motor ve tüm yürür aksamın BMW G310R modeli ile aynı oluşu. Tıpkı KTM Duke 250 ve KTM RC 250 modellerinde; Yamaha MT-125 ile Yamaha YZF-R125 ya da Yamaha YZF-R25 ile Yamaha MT-25 modellerinde olduğu gibi…

TVS Akula 310 modeline genel olarak bakıldığında oldukça şık bir model olduğu görülüyor ancak bu motosiklet ile ilgili henüz detaylı bir bilgi yok… Bu motosikletin fazlasıyla benzerinin yakında BMW ürün gamında da yerini alacağını düşünüyoruz. Fakat şuan merak ettiğimiz şey şu: sizce bu motosiklet Yamaha R25’in önünü kesebilir mi?

Yeni BMW G310R modelinin 2016 yılının ikinci yarısında Türkiye’de satışa çıkmasını bekliyoruz.
tvs_akula_310_2.jpg

tvs_akula_310.jpg

tvs_akula_310_9.jpg

tvs_akula_310_6.jpg

tvs_akula_310_4.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
italyanlara yaptirdalarmis keske bende pek begenmedim g310r gibi olmamis bence ama tvs olarakmi bmw olarakmi satisa cikcakmis onu anlamadim
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Benzin deposuna yukaridan bir hortum giriyor gibi gorunuyor. Ne hortumu acaba o?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
full karbon olunca itici durmuş detaylar çok hoş,far sinyal vs geldimi çok daha güzel olur.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Neden yeni motorların çoğu böyle tipsiz oluyor tasarımcıları falan çizerken ne düşünüyorlar neye benzetmeye çalışıyorlar.:cherry:
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
akula 33 tvs nin 33. yılına özel olarak prototip olarak yapılmış ve ismini hatırlayamadığım uluslar arası fuar da en iyi prototip ödülünü almıştır.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Oys hosuma gitti :p
Arka seleyi guncel R1 den calip calip duruyolar sirayla, ilginc
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Ooo iyimiş,buna binsen etrafdakiler yapısır bune bune diye .Ama hinede ybr daha iyi ddsssddfaassdf
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
127
Goz yoruyor. Sadeligin zarifligine ince dokunuslar yerine. Eskizden cikarip direk uretmisler. Prototipse eger bu, daha iyi yaparlar umarim. Fiyati da 20bine yakin olur, fistik :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şunu Ninja 250SL ile farkettim ki, bir motorun deposunun dar olması kadar berbat bir görüntü olamaz. Deponun üst tarafı mutlaka geniş olmalı yoksa motoru bisiklet gibi gösteriyor.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Seksi deyince motorun üzerinde manken falan var sandım. Bildiğin üvey evlat çıktı alet.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
1 şey hariç beğendim. Egzoz sabitleyicisi olmamış. Unutulupta eklenmiş gibi duruyor. Onun dışında hoş olmuş. Alınır mı? Bence alınır. Abuk subuk Çinli veya Hintli ss alacağına paraya kıyıp bunu almak daha mantıklı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst