Küçük Motorlarin Büyük Motorculari(420 Km)

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
tarih:25.02.2007

Başlıktada yazdığı gibi 420 km aşağıda ilk resim olarak daha önceden yol planı için hazırladığımız harita orada nerelere gittiğimiz daha iyi anlatıyor siz en iyisi ona bakın :D aynı yoldan gitmek isteyenlere tavsiye ederim çok güzel bir yol hiçsıkılmadan sağına soluna bakarak manzaralara gözgezdirerek gidilecek yollardan bir tanesi birde gidince mutlaka ödemişte köfte yemeden geçmeyin :D tavsiye ederim :D

adszae9.png


daha önce de kahvaltı ettiğimiz Turgutlu da bir pastahane

hpim8769xo3.jpg



hpim8770eg1.jpg


ahmetli ve motor kardeşliği

hpim8771kb7.jpg


hpim8772vj0.jpg


egelim(bedri)

hpim8773as2.jpg


egelim (bedri)

hpim8775gh9.jpg


hpim8777ne2.jpg


oku babam oku

hpim8778kw1.jpg


egelim(bedri) ve tescilli pozum :D

hpim8779pp4.jpg


çok doğru :?

hpim8780tr8.jpg


hpim8781ea2.jpg


sart tapınağından görüntüler

hpim8783pf6.jpg


hpim8784yv4.jpg


hpim8785qd2.jpg


bunun ne olduğunu çözemedik :?

hpim8786fx9.jpg


hpim8787jc6.jpg


hpim8788ak4.jpg


hpim8789bs2.jpg


hpim8790jb4.jpg


hpim8791et9.jpg


hpim8792cm0.jpg


hpim8793kq3.jpg


hpim8794mf7.jpg


hpim8795sa1.jpg


açıl susam açıl :D

hpim8796yz0.jpg


hpim8797ui6.jpg


hpim8798uq8.jpg


hpim8799bg1.jpg


hpim8800ox9.jpg


hpim8801xi9.jpg


hpim8802dy4.jpg


hpim8803po5.jpg


hpim8804tw7.jpg


hpim8805xv0.jpg


hpim8806ec3.jpg


bereket duası ediyom yağmur yağsın diye :D

hpim8807qu3.jpg


hpim8808ll8.jpg


hpim8809ya0.jpg


hpim8810lw4.jpg


hpim8811hm6.jpg


hpim8812ya3.jpg


hpim8813cw5.jpg


hpim8814zs5.jpg


hpim8815ih3.jpg


hpim8816yz2.jpg


hpim8817md1.jpg


hpim8818cm3.jpg


hpim8819gm7.jpg


hpim8820ng7.jpg


hpim8821vx8.jpg


hpim8822ks5.jpg


hpim8823uv4.jpg


bozdağ köyünde gözleme ve sıcakkkk çayy :D:D

hpim8824sb1.jpg


hpim8825pa3.jpg


hpim8826ww5.jpg


hpim8827lx1.jpg


hpim8828gj0.jpg


hpim8829ef9.jpg


hpim8830hm4.jpg


hpim8831xo5.jpg


hpim8832xi2.jpg


hpim8833bb9.jpg


hpim8834og5.jpg


hpim8835bc1.jpg


hpim8836pj4.jpg


hpim8837ix9.jpg


hpim8838qh4.jpg


hpim8839zn1.jpg


hpim8840gq9.jpg


hpim8841ac8.jpg


hpim8842dp7.jpg


hpim8843dm8.jpg


hpim8844tg8.jpg


hpim8845ja6.jpg


hpim8846fh0.jpg


hpim8847vv3.jpg


hpim8848gt6.jpg


hpim8849yu6.jpg


hpim8850zf0.jpg


hpim8851cn2.jpg


hpim8852ly6.jpg


hpim8853kk9.jpg


hpim8854ng2.jpg


hpim8855ix3.jpg


hpim8856it2.jpg


hpim8857tx7.jpg


hpim8858fc6.jpg


hpim8859nw3.jpg


hpim8860wy2.jpg


hpim8861dv9.jpg


hpim8864xa3.jpg


hpim8865jc5.jpg


hpim8866mw4.jpg


hpim8867ql1.jpg


hpim8868sx5.jpg


hpim8870fl3.jpg


hpim8871mq0.jpg


hpim8872cx8.jpg


hpim8873qu5.jpg


hpim8874ng8.jpg


hpim8875pn6.jpg


hpim8876xr2.jpg


hpim8877gb8.jpg


burası gölcük :D

hpim8878rw8.jpg


hpim8879jc3.jpg


hpim8879tj8.jpg


hpim8880bi3.jpg


ödemiş köfte

hpim8881em7.jpg


hpim8882he2.jpg


hpim8883fs1.jpg


tirede köfte yiyoz bu yer hacioğlu diye bir yer hacı hoca ayağına …… hesaba ekleme yaptılar :D:D

hpim8884yn1.jpg


hpim8885qk2.jpg


Allah için güzel sofra

hpim8886bn0.jpg


hpim8887cv6.jpg


hpim8888so7.jpg


hpim8889je4.jpg


hpim8890vj6.jpg


hpim8891qd4.jpg


hpim8892ey4.jpg


hpim8894vv8.jpg


hpim8895fk5.jpg


hpim8896ij5.jpg


hpim8897ic5.jpg


hpim8898zt2.jpg


biraz önce karların içindeydik şimdi deniz kıyısında

hpim8899ej1.jpg


hpim8900ll1.jpg


sizce biz akıllımıyız taa izmirden karı görmeye :D:D:D:D bozdağa çıktık köfte yemek için ödemişe yine köfte için tireye ve sadece bir bira içmek için Kuşadası şimdi yine sruyorum sizce biz delimiyiz :D:?
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
bedri çok güzel bir gezi idi 420 km yolu benim ile geldiğin için sağol resimler de güzel çıkmış :D
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ne diyeyim şimdi doktora sormak lazım.:queen:
Tekerinize,yüreğinize sağlık.:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
eywah eywah daha çarşamba -cuma arası tire,ödemiş,gölcük ve bozdağa gittim.sözlüm ödemişli aslen benimde onunla orada tanıştım..ahhh o benim ünv yıllarım orada geçti hep.nasıl heyecanla okudum nasıl duygulandım anlatamam.arkadaşlar elinize emeğinize sağlık.gerçekten o yolları bilen bilir gerçekten küçük motorların büyük motorcuları olmuşsunuz.nasip olursa mayıs ayında ters istikamettn resimleri regalim ile yapacağım tur sonrası yayınlarım.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
herkese iyi yorumlarından dolayı teşekkürler:cat: :rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper bir olmuş resmen fotoroman
ama bişi sormadan edemicem okadar resmi siteye eklerken hiçmi usanmadın yada kac saatini aldı :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
emeğinize sağlık iyi yol yapmışsınız beni yemek kısmı ilgilendiriyor:queen:
bir günde dört mevsim
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ellerinize sağlık çocuklar
siz geziye kendiniz için değil resmen bizler oraları görelim diye çıkmışsınız.baksanıza resim çekmekten etrafa bakmaya vakit bile bulamamışsınız resmen :)
çok takdir ettim sizi.hem böyle güzel bir geziyi bizlerle paylaştığınız için, hem de onca fotoğrafı üşenmeden siteye koyduğunuz için...
bu güzel gezilerinizin devamı daha da güzel olur inşallah...
Allah sizi kazadan, beladan korusun, yolunuzu hep açık etsin...:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
süper bir olmuş resmen fotoroman
ama bişi sormadan edemicem okadar resmi siteye eklerken hiçmi usanmadın yada kac saatini aldı :rendeer: :rendeer: :rendeer:


dosttum image shack de toplu resim atma var oradan hallediyorum artık profesyonelleştik çünkü bu ilk gezi resimlerim değil sonda olmayacak askere gidene kadar heralde:cherry:


luxor ve erol dayı sizlerede teşekkürler allah hepimizi kazadan beladan korusunki daha çok gezelim ve resimleri paylaşalım:rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dosttum image shack de toplu resim atma var oradan hallediyorum artık profesyonelleştik çünkü bu ilk gezi resimlerim değil sonda olmayacak askere gidene kadar heralde:cherry:


luxor ve erol dayı sizlerede teşekkürler allah hepimizi kazadan beladan korusunki daha çok gezelim ve resimleri paylaşalım:rendeer:

:queen: :queen: bende diodum bu kadar resmi nasıl koymuşlar ben bakarken son karelere doğru sıkılmaya başladım :queen: :queen: ama çok güzel resimler eline bileğine motoruna sağlık :cat:

darısı başıma
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Ellerine saglik super bi gezi oldugu kesin neyse havalar burdada biraz isinsinda bizede nasip olur heralde boyle bi gezi...:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
elinize sağlık güzel gezi olmuş.Mondici arkadaşınla dünyayı geziceksiniz yakında :p :) kaç paralık benzin yaktınız peki?
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
çok güzel ve renkli bir gezi olmuş. paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler .evet yeni gezi resimlerinizi merakla bekliyoruz .kazasız,belasız keyifli sürüşler...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
HeLaL oLsun ne yoL dayanmış ne mevsim :) İkinizide tebrik ederim,ayrıca yediginiz köfte çok güzeL İzmir de iken yemiştim 12 sene once tadı halen damagımda :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
çok güzel bi gezi olmuşhem fotograflar hem gezdiginiz yerler süper,
allah devamını erdirsin,
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar harbiden iyi gezmişsiniz ya,,,gerçekten bravo..paylaşım için sağolun..
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Ayağınıza sağlık arkadaşlar. Ben fotoğraflara bakarken yoruldum, siz gezerken yorulmamışsınız. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst