Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhabalar. 125 veya 150 cc ile max. kaç kilometre yol yaptınız ? yamaha crypton ile 3000 km yol yapanlar falan var mesela. ybr ilede yapanlar çok. bende max 300 yapmışımdır. biraz sıkıntı ufak cc ile yol tabi de
valla hiç benim için değil küçük cc ile yol yapmak yapanada helal olsun valla
yokuşlarda bayılmalar seni sollayanlar sağdan sağdan gitmek hiç sevmiyorum
bence en az 250cc olmalı üstü daha iyi tabikede ama türkiye şartlarında 250cc ideal.
Sorduğun soru ile Crypton örneğin birbiriyle çelişiyor
Orada 1 gece, burada 2 gece kalarak (bir tatil gezisi yani) bu şekilde binlerce km yapabilirsin.
Ancak kendi 300 km'lik örneğin sanırım bir yerden diğerine tek yolculukla ilgili.
Ben de bu şekilde 660 km yolu benim 125 KT ile 13 saatte yaptım. Dönüşü 3 güne yayılarak parçalı oldu.
200 cc motosiklet ile (ARORA TİGER 200)tek seferde 350 km yol yaptım,o bile sıktı beni,bu yollar en az 600 cc ile çekilir demiştim kendi kendime...
100 cc ile +1000 km yapan arkadaşlar var onları tebrik ediyorum,ben 350 km yol yaptım tek seferde o bile çok gelmişti bana,120 km hızın altına düşmeden geldim üstelik
2012 Honda cbr 125 ile salı sabahı istanbul-ısparta 1 gece konaklayıp ordan antalya. Ordada bi gece konaklayıp perşembe sabahtan antalya-istanbul yaptım. Sanırım totalde 1500 km üzeri. Yorgunluk hissetmedim pek. Antalya istanbul arasını 11 saatte bitirdim. 1 saatide moladır benzindir vs.
20 saat içinde motora göre 550km (haritaya göre 530km) yaptım. ortalama 7-8 saat dinlenme ile.
Küçük cc ile yaptığım ilk ve son gezi oldu. En az 250cc şart. Açtımı gazı 100-120 km/saati görmek lazım. Rüzgarı ve sesini az alan kaskta şart.
çelik martian scooter ile 1368 km gidişimiz izmir bayındırdan manisa-gördes-demirci-simav-tavşanlı-kütahya-bilecik sögüt -bilecik
geliş istikametimiz bilecik-bursa-bursa mustafa kemalpaşa-susurluk-balıkesir-soma-kınık-bergama-aliaga-menemen-izmir-bayındır
ozamanlar hiç aklımın ucundan bile resim çekmek geçmedi foruma da sonrasında üye oldum yoksa kesin çekerdim iki kişi tek motor olarak yola çıktık ikimizinde mont-kask-ehliyet vardı sadece dizliklerimiz yoktu (yalan söylemeye gerek yok ) arkadaşlar bu kadar km de sadece
sögüt ün girişinde trafik durdurdu kimlik kontrolü yaptı ehliyetlere baktı sonradan ögrendik ki ertesi günü başbakan erdogan gelicekmiş belki başbakan gelmese oda denk gelmiycekti iyi bişeymi tabikide hayır trafikde bu kadar kasap varken hemde
o zaman için toplam 85 tl yakıt yakmıştı motor bi kaç aylıktı yeniydi yani