Kuba Kuba XY100-E Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
33
Herkese İyi Forumlar.

Arkadaşlarım aracılığıyla Mobilet - Scooter - Cup Kullanmışlığım bir çok kez oldu ama artık kendi motorumun olması istiyorum.
Uzun süren araştırmalar sonucumda bütçeme uygun olan motorlar içinde en iyi seçimi yaptığımı düşünüyorum inşallah pişman olmam.Seçimim ;

Kuba Xy100-e Özellikleri şöyle ;

Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 97 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 90 Kg
Maksimum Güç: 6.2
Yakıt Tasarrufu: 1.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl
Genel Görünüm ;
http://img593.imageshack.us/i/xy100e.jpg/

Yaz Boyu 3-4 Ay Kadar Kullanıcam,Max. 50-60 Km Uzun Yol Yaparım Fazla Hıza İhtiyacım Yok,Max. 90-100 Km Yeterlidir.

Kısmet Olursa Haziran Ay'ında Alıcam.

Kullanan Yada Motor Hakkında Bilgisi Olan Herkesin Yorumuna Açığım,Şimdiden Teşekkür'ler.


son hız 120 km/h mi :silent:, sence yaparmı ? maksimum 85-90 die düşünüorm , onuda herseferinde yapmaz:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
120 yapar, göstergenin dişli kutusuyla oynayın biraz 300 bile basar.:)
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Arkadaşlar xy100-e cupu olanlara bir sorum olacak ön ve arka teker boyutlarını buraya yazabilirler mi?
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
6
Nerde bu cup kullanıcıları :) Bu motor hakkında kullanıcılar bilgi verebilirse sevinirim.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Kuba cupumdan hiç memnun değilim.motoru aldığım 1 ay sonrası ibre bozuldu sokak arasında yavaş yavaş ilerliyorken 100-110 km/h gösteriyordu , anayolda ise biraz süratliyken ibre 40 km/h'zı geçmiyordu :) Diğer markalara göre daha çok titreşim var ve daha yavaş..
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
Kuba cupumdan hiç memnun değilim.motoru aldığım 1 ay sonrası ibre bozuldu sokak arasında yavaş yavaş ilerliyorken 100-110 km/h gösteriyordu , anayolda ise biraz süratliyken ibre 40 km/h'zı geçmiyordu :) Diğer markalara göre daha çok titreşim var ve daha yavaş..

Kardeş bende de aynı motor var.2010 Mart ayında Sıfır aldım.Aldığımın 3.günü konjektör arıza yaptı.Garanti kapsamında olduğu için parça geldi ve değiştirdiler.Eğer sıfır aldıysan sende göstergeyi değiştirtebilirsin.Şu an Maşallah bir sorun yok,bayağıda az yakıyor.Titreşim demene gelirsek Çin malı hepsi titriyor,fazla bir beklentin olmasın.Benimkinin hızı ve 2 kişi binincede çekişi bayağı iyi.Rodajın bittimi senin ?Belki ondandır hızın az olması.Ama Cup motorlar zaten ekonomi için yapılmış,hız istiyorsan CC'nin büyük olacak.Bahsettiğin arızalar bazen en baba markalarda bile olabiliyor.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
göstergeyi değiştirdim ama şimdi gene bi acayiplik var ilerlerken sanki arkadan biri motoru tutuyor salıyor ve ayrıyeten 3 defa arka fren yayı koptu nedendir hala anlıyabilmiş değilim.. Birde arka dişlinin üzerindeki somunlar gevşiyor sanayide sıktırıyorum 2 gün sonra tekrar eski halini alıyor...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Bendede KUBA xy100-e 2012 model siyah var motorumdan çok memnunum yalnız egzoztan hiç ses çıkmıyor gibi :) motor diğer 100lüklere göre biraz daha yüksek 3.viteste 90a kadar çıkıyor ama bakımlarını tam yapman veya yaptırman lazım motora 3 kişi biniliyor (tavsiye etmem ama biniliyor) artçı ayak koyma yerleri 2 kişilik yapılmış ama benim motor böyle değil değişik biraz tek sorun stickerler :)
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
33
kuba motoru tavsiye edermisiniz ben alıcam 2,3 sene sürücem birine sordum güzel dedi alıyosan kuba al dedi öğrenmelik güzel az da yakıyo dedi sizce alsam 2,3 sene işimi görürmü evden okula ara sırada gezerim sizce verdiğim paraya değermi ehliyetimi yeni alcam 16 yaşındayım.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
göstergeyi değiştirdim ama şimdi gene bi acayiplik var ilerlerken sanki arkadan biri motoru tutuyor salıyor ve ayrıyeten 3 defa arka fren yayı koptu nedendir hala anlıyabilmiş değilim.. Birde arka dişlinin üzerindeki somunlar gevşiyor sanayide sıktırıyorum 2 gün sonra tekrar eski halini alıyor...

Kuba aldığıma bin pişmanım arka dişlideki somun 2 kere düştü ve zincire takılıp motorun cırt curt yapıyordu evde baktım civata u şeklini almış
 
Katılım
23 Haz 2012
Mesajlar
7
Ben uzun araştırmalar sonucunda bu motoru buldum yakındabu motoru alıcam sız tavsıye edermısınız bırde sıtesınde fıyatı yazmıyordu sıfır fıyatı ne kadar ?
 
Katılım
20 Eki 2012
Mesajlar
1
_halil_ çok haklısın ben 15 yaşındayım bu motoru dedem aldı bana o arka dişli civatalarını kaç kes değiştirdim içinde kırılıyo yere düşüyo en sonunda yeni bir dişli civatası almaya giderken göbeği kırdım 40 tl masraf açtı bana birde öğrenciyim lise 1 kendi paramdan ödedim kimse yaptırmadı o göbeği aldım civataları içine iyice geçirdim hızlı spray ler var japon üstüne birşey sıkıyon hemen kuruyo onları sıktım dişli cıvatasını iyice sabitleştirdimartık birde ikide bir takozlar aşınıyo gaza basınca tak diye ses geliyor vites atınca öyle takozlar hemen aşınıyor ben pişmanım şahzen benim yayladaki arkadaşım da mondial 100 kh var 2006 model bakımlarını yaptırınca benimkini geçiyor birde bir süre son motorun slindir kısmından ses geliyor en yakın zamanda yeniden bakıma götürmem lazım bakımlarını aksatınca motora bi haller oluyo motor daha 4000 de :pr::farao::farao:
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
13
xy100 cup motorum var şuan 3000 km de 2000 bin bakımını yaptırdım servis sibob ayarlarını yaptı. şuan motorumun hızı 90 ı rahatlıkla geciyor . cok memunum güzel bi motor tavsiye ederim arkadaslar.....
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
3
SLM ARKADAS KUBA XY100-E MODELINI KULLANDIGINI SOYLEMISIN MUMNUN MUSUN KUBA MOTORUNDAN BIRDE BEN SUNU DICEKTIM SANA BENDE KUBA 100-6 MODELINI ALMAYI DUSUNUYORUM SEN BUIKISINDEN HANGISINI ONERIRSIN LUTFEN CVP VER ONEMLI...
 
Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
1
arkadaslar benim de XY100-E motorum var permormansı cok iyi kuvvetli güzel makina yedek parcası ucuz ve her yerde mevcut ben köyde kullanıyorum şuana kadar hiç yolda bırakmadı. titreşim normal bir cup motorun titreşimi kadar yakıtda cok iyi gidiyor alıpta masrafsız kullanılacak makina bence..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Beyler motorum 10250 kmde motoru ile ilgili hiç sorun çıkarmadı titreşim diğer cuplardan çok bir sefer eğimli yolda 115 gördüm sorunuz varsa pm atarak sorabilirsiniz yardımcı olurum
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
2
selam arkadaşlar bende yaklaşık 2 yıldır kuba xy100-e modeli kullanıyorum güzel bir model alırken çok düşündüm çok araştırdım ve kubaya karar verdim iyiki almışım her konuda süper yakıt tüketimi az alacak olan arkadaşlara öneriyorum.
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
mrb arkadaşlar ben motoru sıfır aldım su an 6000 km deyım su ana kadar cok bir sıkıntım olmadı motor iyi temiz kullanırsanız hıç bir sıkıntı cıkarmaz hor kullanma yeter.
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
13
merhaba arkadaşlar bende XY100-E kullanıyorum motorumu alalı 2 ay oldu şuan için cok memnunum kaportasında ve yuruyen aksamıyla ilgili herangi bi sıkıntı yasamadım 1200 km de motorumda memnunum tavsiye ederim
 
Katılım
16 Mar 2013
Mesajlar
6
xy100-e iyi bir motor yakıt az çekiş iyi sorun yaşamazsınız cup tarzında diğer modellere göre daha kullanışlı bana göre birde bunun babası diyeyim bana göre kee 100 modeli var oda az yakan gayet hoş bir model arkadaşlarda bu iki modelde var ikiside gayet memnun yedek parça ve motorla ilgili bi sıkıntıları yok almayı düşünüyorsanız bu iki modeli inceleyin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst