kuba XY100-E 125 skyjet

Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar bu motosiklet hakkında bilgi almak ve 1.el fiyatını öğrenmek istiyorum yardımcı oursanız sevinirim şimdiden tşk. (kuba XY100-E 125 skyjet)..
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
ben kullanıyorum daha yenı aldım bana gore guzel goruntusu dıgerlerıne gore daha karızmatık 1690 motor 240 plaka ruhsat 1930 a geldı motorum suanda 350km de duz yolda 100 basıyor
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
yokmu bu motordan kullanan yaw bu benım kara melegım :) bu ılk gunku halı bu ıkıncı gun :) insallah resımler olmustur :)
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
kuba marka yok galıba pıyasada :) konuyu acan arkadasında ugradıgı yok aldımıkı motor :)
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
kuba marka var aslında piyasada bende CG 100 almayı düşünüyorum innovaya çok alıştım debriyajlı motoru uunutuyorum yavaş yavaş :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst