kuba xr 125 plus bilgisi olan varmı

Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
18
arkadaşlar kuba xr 125 plus hakkında deneyimi olan varmı acaba görünüş olarak çok hoş bi motor fiyatta cazip duruyor ama deneyimi olan arkadaşlar paylaşabilirmi
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
23
aynı motordan arkadaşımda var cok cok az yakıyor bir abinin 2011 ybr motoru denedik hem hızda daha hızlı yakıştada daha az yakıyor ve de titreme olayı ybrye göre kat kat az. tavsiye ederim xr 125 iyi gercekten harika yapmışlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

http://turbotuning.gen.tr/resimgoster-160-kuba-xr125-plus.html bu kuba xr 125 plus modeli ben bunu alıcam para biriktiriyorum
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
kuba nın xr 125i
mondial 125 mh drifti

bunlar çinlilerin iyisi :)

ama ybr ve apache bu modeller hiç yabana da atılmaz.
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Bende yaklaşık 10gün kadar önce XR125 aldım. Servisi dışında başka bir problemi yok şimdilik. Sadece akü asit atmış galiba biraz arka ayaklık kısmının boyaları kalkmış.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Motor taş gibide servisler tırt. Kullanan motordan anlıyorsa ufak tefek işlerini hallediyorsa servisede gerek yok zaten. Ben öyle yapıyorum.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
aynen motor değil ama servis mağduruyum .grenajları kırmaktan fabrika çıkışı parçayı 3.kalite çin malıyla değiştirmesine kadar her haltı yedi şerefsizler.gidip ondan sonra helal para diye çoluk çacuklarına yediriyolar bide utanmadan ...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler yetkili servisler parça değişimi ve işçilikten kazanır yani ne kadar çok uğraştım derse fatura o kadar kabarır adam cukka yı doldurur bence hiç yetkili servise düdüklenmeyin sarf malzemesi değiştirmek basit iş yağ balata hava filtresi vb şeyler i değiştirmek çok basit
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
1
Ben alalı 2 hafta oldu 3 gün önce servise benzeyen yerde karbüratör ayarı yaptı 4 bin devirden sonra gaz yemiyordu sonra 100 gördüm ama şimdi yine aynı problemi yapıyor devir yarıyı geçtimi motor yığıyor bi bilgisi olan varmı bu konu hakkında ? herkes 1000 lira daha ver yamaha al dedi almadığıma pişmanım şimdi .
 
Katılım
27 Eki 2013
Mesajlar
1
slm arkadaslar 1 hafta once aldim bundan once ybr city kullaniyordum hicbir farki yok simdi 150 olmasina ramen 200 kg ile deli gibi cekis kuvevt var korkmnayin ben yan karter kapagini actim ust kapagi actim birebir yamahanin motosikleti ile birebir idda eden olursa acarim birde kubaya guvenin aku kismindaki anahtar kisimli showrumda kucuk pimi kirilmis adam cikartti servis eline geldi siparis verdi 2 gunde gelmis aradilar kargo kutusuyla acti yanimda hem sag hem sol kapagi gondermis helal olsun
 
Katılım
29 Mar 2014
Mesajlar
27
Slm arkadaş lar bende dr 125 pluss modelini aldım 100 km ye 2.5 lt yakıt yakıyor kullanım olarak güzel sesi iyi fazla yok titreşim yok yol tutuşu iyi tasfiye ederim adamı yormuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst