Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar kuba xr 125 plus hakkında deneyimi olan varmı acaba görünüş olarak çok hoş bi motor fiyatta cazip duruyor ama deneyimi olan arkadaşlar paylaşabilirmi
aynı motordan arkadaşımda var cok cok az yakıyor bir abinin 2011 ybr motoru denedik hem hızda daha hızlı yakıştada daha az yakıyor ve de titreme olayı ybrye göre kat kat az. tavsiye ederim xr 125 iyi gercekten harika yapmışlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Bende yaklaşık 10gün kadar önce XR125 aldım. Servisi dışında başka bir problemi yok şimdilik. Sadece akü asit atmış galiba biraz arka ayaklık kısmının boyaları kalkmış.
aynen motor değil ama servis mağduruyum .grenajları kırmaktan fabrika çıkışı parçayı 3.kalite çin malıyla değiştirmesine kadar her haltı yedi şerefsizler.gidip ondan sonra helal para diye çoluk çacuklarına yediriyolar bide utanmadan ...
beyler yetkili servisler parça değişimi ve işçilikten kazanır yani ne kadar çok uğraştım derse fatura o kadar kabarır adam cukka yı doldurur bence hiç yetkili servise düdüklenmeyin sarf malzemesi değiştirmek basit iş yağ balata hava filtresi vb şeyler i değiştirmek çok basit
Ben alalı 2 hafta oldu 3 gün önce servise benzeyen yerde karbüratör ayarı yaptı 4 bin devirden sonra gaz yemiyordu sonra 100 gördüm ama şimdi yine aynı problemi yapıyor devir yarıyı geçtimi motor yığıyor bi bilgisi olan varmı bu konu hakkında ? herkes 1000 lira daha ver yamaha al dedi almadığıma pişmanım şimdi .
slm arkadaslar 1 hafta once aldim bundan once ybr city kullaniyordum hicbir farki yok simdi 150 olmasina ramen 200 kg ile deli gibi cekis kuvevt var korkmnayin ben yan karter kapagini actim ust kapagi actim birebir yamahanin motosikleti ile birebir idda eden olursa acarim birde kubaya guvenin aku kismindaki anahtar kisimli showrumda kucuk pimi kirilmis adam cikartti servis eline geldi siparis verdi 2 gunde gelmis aradilar kargo kutusuyla acti yanimda hem sag hem sol kapagi gondermis helal olsun
Slm arkadaş lar bende dr 125 pluss modelini aldım 100 km ye 2.5 lt yakıt yakıyor kullanım olarak güzel sesi iyi fazla yok titreşim yok yol tutuşu iyi tasfiye ederim adamı yormuyor