- Konu Yazar
- #1
Merhabalar Abilerim Kardeşlerim . Siteye Yeni Üye Oldum Eylülde Motorsiklet Alacam . Köy Tarzından Uzak 2 Tane Buldum . Yalnız Limitim 2500 TL 50 Lira Bile Çıkamam Çünkü Bana Bağlı Değil Gerçekten Daha Plakası Var Falanı Var Onlarıda Hesapladım . Birde 2.el Alamıyacağım Babam Alacağı İçin Kesinlikle O Almaz 2.EL
Ben Şimdi 2 Tane Motor Buldum Biri Mondial Biri Kuba ... Ben 5 Yıllık Bir Süreyle İşe Gitmek İçin Kullanacam 5yıldan Sonra Belki Bir Kuzenime Kardeşime Falan Verrim . Yani Satmıyacağım. Bu Yıl Staja Gidip Gelecem Sırf Onun İçin Alıyorum Amacım kızlara hız yapıp hava atmak değil .
Birinci Bulduğum Model : KUBA XCG 150
İkinci Bulduğum Model : MONDİAL 100 MG Superboy
Biri 100'Lük Biri 150'lik .
Bana Hangisi Sorun Çıkarmıyacaksa Onu Alacam . Yani Sağlam Olsun Benim Olsun . Bakımını Yaptırrım O Sorun Olmaz . CEVAPLARINIZI YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
Ben Şimdi 2 Tane Motor Buldum Biri Mondial Biri Kuba ... Ben 5 Yıllık Bir Süreyle İşe Gitmek İçin Kullanacam 5yıldan Sonra Belki Bir Kuzenime Kardeşime Falan Verrim . Yani Satmıyacağım. Bu Yıl Staja Gidip Gelecem Sırf Onun İçin Alıyorum Amacım kızlara hız yapıp hava atmak değil .
Birinci Bulduğum Model : KUBA XCG 150
İkinci Bulduğum Model : MONDİAL 100 MG Superboy
Biri 100'Lük Biri 150'lik .
Bana Hangisi Sorun Çıkarmıyacaksa Onu Alacam . Yani Sağlam Olsun Benim Olsun . Bakımını Yaptırrım O Sorun Olmaz . CEVAPLARINIZI YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM