Kuba xcg 150 mi? Kuba strike 150 mi?

Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1
Arkadaşlar bu iki motordan birini sıfır km.almayı düşünüyorum. bütce de fazlasını kaldırmaz.fiyatları arasında 400 tl fark var.manavgat-alanya arasında kullanacam.belki konya ya da giderim ara sıra. yakıt ekonomisi de önemli.siz olsanız hangisini alırdınız ve neden?tavsiyelerinizi bekliyorum...teşekkürler...
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
84
Açık ara strike nedeni alt motor kalitesi kewey oluşu. Küba demek yanlış olur xcg safkan kuba
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
ben cg tavsiye ederim. nedenide yedek parca bollugu heryerde parcasini bukabikiyorsun. bende de cg var silindir taktim mesela 166 cc oldu. normal yedek parca olsun modifiye icin olsun piyasadaki en fazla parca bulunan alttan egzantirikli basit cg motorudur herhalde
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Tabiki strike 150 arka dişliyi 38 yap yola devam... Xcg motorlu bisiklet gibi,hen kalıp ağırlık hemde alt motor kalite farkı var,benim strike 4300 km oldu sorun yok bakımlarını aksatmayacan kaliteli yağ koyduracan ve bundanda emin olacan bu kadar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst