- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, motosikletlerle ilgili çok bilgim yok yeni başlıcam daha önce denedim chopper tarz bi motor rahatlıkla kullanabiliyorum. Şimdi bir motor alıcam ancak karar veremiyor kuba superlight 200 tip olarak gayet güzel 5600tl civarlarında taksitle satılıyor ancak ne kadar kaliteli ? Çin malı olduğunu biliyorum bu beni düşündürüyor diğer yandan araştırdığıma göre regal raptor 250 öneriliyor 5 6 bin tl civarların 2. el bulabilirim diye düşünüyorum 2 motoru detaylıcam karşılaştırırsanız çok yardımcı olursunuz teşekkürler.